Citigo gekocht

Op 18 juni besteld:
Citigo Elegance 75pk
night blue
5 deurs
All-season pakket
Travel pakket
Move & Fun
Grijs/zwarte stof (nano interieur)
Netten systeem en dorpel lijsten en uiteraard een reserve wiel.

Ze hadden het over begin september. Ik heb echter geen idee waar ik dit zou kunnen controleren.

Hoop dat hij snel komt, want vorig weekend hebben ze mijn huidige auto (Seat Leon 1.9 TDI 110pk) een zwarte zijkant bezorgd (hij hoort blauw te zijn)
Auto beschadigd door brandende aanhangwagen - Nieuws uit Friesland
 

Tones

Actief lid
@soethout: ziet er goed uit! Veel rijplezier en open dat er niet te veel ontbreekt, speakers in de achterdeuren bijvoorbeeld. Vraagje, heb jij tweaters in je A stijl (bij het voorraam)?

@Roos, gefeliciteerd! Het aftellen kan beginnen. Je kunt hier alvast het instructieboekje bekijken mocht je je vervelen :)
 

Tones

Actief lid
YW :grin:, heb je ook het media pakket in je elegance zitten?

Oh ik lees nu je posting al in het topic "onduidelijkheid pakketten met aantal speakers"
 
YW :grin:, heb je ook het media pakket in je elegance zitten?
Yes, alle pakketten behalve rokerspakket en sunroof.


Daarnaast zit er géén foto-clip of tassenhaak in (vind ik prima). Ben benieuwd of ik de andere extraatjes ook niet heb. Las in een eerdere post iets over hill-hold.
 

Tones

Actief lid
Dat hill-hold moet ik ook nog bekijken of ik het heb. Die clip's en haak hebben we er niet in zitten en vinden wij geen gemis.
 
Ik had gelezen dat dat Hill hold pas vanaf 2013 op de auto's zou zitten. Dus verwacht niet dat het nu al op de auto zit. Zou wel mooi zijn:D. Lijkt een handig systeem voor veel mensen.
 

Phaedros

Nieuw lid
Hill Hold zit er wel op, heb het al een aantal keren uitgeprobeerd en het werkt voortreffelijk :cool:
(al is het dankzij het speakergedoe tegenwoordig maar afwachten wat er wel of niet op zit... :rolleyes:)

Is vanaf modeljaar 2013 en dat modeljaar schijnt vanaf week 22 in productie te zijn.
 
Hill Hold zit er wel op, heb het al een aantal keren uitgeprobeerd en het werkt voortreffelijk :cool:
(al is het dankzij het speakergedoe tegenwoordig maar afwachten wat er wel of niet op zit... :rolleyes:)

Is vanaf modeljaar 2013 en dat modeljaar schijnt vanaf week 22 in productie te zijn.

dan zou ik het allemaal moeten hebben weet ik dat neem ik niet genoegen met minder:tongue:
 

cali05

Forumguru
Vandaag doorgekregen dat de levering van Citigo Nr. 2 minimaal twee weken later wordt. Bouwweek wordt nu week 35. Oorspronkelijk zou dat de week van levering worden. Lastig als je twee auto's gewend bent en langer moet wachten, maar goed het is niet anders.
 

Hetzer

Forumguru
En geleverd


2eg70o9.jpg


zie verder dit topic

http://www.skodaforum.nl/board/f45/pijn-mijn-hart-neem-afscheid-19295-3.html
 

Tones

Actief lid
Mooi karretje hoor, gefeliciteerd! Post je nog even in dat andere topic wat jij aan speakers hebt ontdekt? Voor/achter/wel of geen tweaters?
 
Bovenaan Onderaan