Citigo gekocht

Tones

Actief lid
Leuk om te zien in het wit! Gefeliciteerd Cali. Dat laatste getal in het kenteken geeft ook duidelijk aan dat het jullie 2e autootje betreft ;)

@jan, dat schiet al op!
 

cali05

Forumguru
Ik vind de witte kleur er wel heel goed bij staan zeg!

Maar zo gekreukeld wordt het toch minder mooi!! na 120 km op de teller is er voorlopig een eind aan het rijplezier. Op een kruising 50 m. bij mijn huis vandaan word ik midden op een kruising aangereden met dit als resultaat.:407::disc:

20398-schade-1.jpg


20399-schade2.jpg
 

Fabia

† In Memoriam
Dat is shit zeg. Je bent waarschijnlijk de eerste met schade aan een Citigo in Nederland. Volgens mij staat het voorwiel uit het lood als ik het goed zie.
 

Jasper02

Banned
Jeetje... Zit ik te zeiken dat er een trekhaak afdruk in me bumper zit van me SC2. Hopelijk zelf geen schade? Eerste met schade maar ook 1 van de eerste op de weg.. Daar keek de veroorzaker zich zeker ecen blind aan! Je kan wel de crashtest ervaring delen.
 

Tones

Actief lid
Jee wat een verhaal zeg. En dan ook nog op dezelfde dag dat je hem geleverd hebt gekregen. Dit is echt absurd. Heel veel sterkte met het afwikkelen van deze ellende.
 

Skoody Boo

Actief lid
o gatver, wat vreselijk balen. Dat is nou net niet waarvoor je een nieuw autootje koopt. Ik zou echt staan te janken.
 

turboturbo

Forumguru
Tjonge! Nou, dat wordt idd de eerste Citigo op schadeauto's punt nl, die zal wel goed kaalgeplukt worden. Of is ie niet total-loss?
 

van_der_P

Senior Member
Dat verwacht je toch helemaal niet.
Bij het lezen van dit topic viel het mij op dat het zo'n goede combinatie was dat wit op de Citigo. En nu dit
Succes bij de afhandeling
 

Edwin1975

Nieuw lid
Zonde om te zien en te lezen maar het belangrijkste is natuurlijk dat je zelf niets hebt.
Succes met de afhandeling en dat je maar weer snel kan rondrijden in een Citigo:xyxthumbs:
 

cali05

Forumguru
dank voor jullie reacties. Morgen met de verzekeringsmaatschappij aan de gang. Ben benieuwd of hij gerepareerd gaat worden of dat ik de dealer opdracht kan geven een nieuwe voor mij te zoeken.
 

Phaedros

Nieuw lid
Oef, wat een vervelend bericht. Uitgekeken naar de nieuwe wagen, een dag ervan kunnen genieten en dan dit... :(
Sterkte met de verdere afhandeling!
 
Wat is het voor uitvoering?
Het is een Elegance, compleet met alle pakketten (behalve rokers pakket en sunroof).

Ik wilde 'm nog wat sportiever aankleden met striping eb eventueel zij- en dakspoilers..... maar zag gisteren de prijzen... Pff... wat een bedragen voor een beetje plastic!
Dus denk dat ik 'm nu maar een kleine upgrade geef van 14" naar 15" LM.
 

Edwin1975

Nieuw lid
Mooi hoor! de kleur staat hem echt goed!

Vraagje,ga je dan voor de velgen die in de folder staan of voor alternatieve velgen.

Ik ben zelf aan het rondkijken voor alternatieve velgen.
 
Mooi hoor! de kleur staat hem echt goed!

Vraagje,ga je dan voor de velgen die in de folder staan of voor alternatieve velgen.

Ik ben zelf aan het rondkijken voor alternatieve velgen.

Dank je! Het liefste had ik alternatieve velgen gehad (zoals eerder in forum gemeld). Eigenlijk wilde ik 'm wat sportiever aankleden met striping, spoilers en antraciete velgen. Echter, nu ik de prijslijst van de accessoires gezien heb..... pfff... ik ga nu voor 15" folder velgen ipv de af-fabriek 14". Om nu zo'n EUR 2000,- neer te leggen voor wat plastic stickers en plastic spoilers... nee.

Ik ben gewend op winterbanden te rijden die een eigen velg hebben. Wie weet zijn er tegen die tijd leuke velgen beschikbaar die ik dan voor de zomer ga gebruiken. Wie weet.
 
Bovenaan Onderaan