Canton soundsystem

.....,Enige commentaar wat ik kan geven is dat ik USB gebruik voor mijn harddisk met de bergen MP3's. Alleen de plek van de aansluiting vind ik waardeloos; compleet in het zicht. Jammer...

Verder meer dan zeer tevreden. En als muzikant/muziekliefhebber mag dit wat kosten... :)

Een beetje googelen, er zijn ook USB sticks die maar ongeveer een cm uit het slot steken aan de buitenzijde. Dit lijkt me geen bezwaarlijk gezicht in de middenconsole.
 

Darkside

Forumguru
maar zijn die sticks ook in 128Gb verkrijgbaar?
mijn Collectie is redelijk groot en aan 64 heb ik straks ook niets.
Vandaar dat ik een portable HDD heb waar mij collectie opstaat. En die is dan "mooi" in zicht.
mocht er een O3 komen, dan wordt er er via een USB verleng kabel eea verlegt naar het dashboard.
 

TedVlemmings

Forumguru
maar zijn die sticks ook in 128Gb verkrijgbaar?
mijn Collectie is redelijk groot en aan 64 heb ik straks ook niets.
Vandaar dat ik een portable HDD heb waar mij collectie opstaat. En die is dan "mooi" in zicht.
mocht er een O3 komen, dan wordt er er via een USB verleng kabel eea verlegt naar het dashboard.
Waarom niet gewoon een SD kaart kopen? Die kun je er twee indoen zelfs en heb je ook van 128GB. Dan moet je natuurlijk wel aan een redelijk prijskaartje denken, maar dat zal bij USB-sticks niet veel anders zijn. SD en stick is ook nog eens veel schokbestendiger vanwege het ontbreken van bewegende delen, plus minder lawaai van de draaiende schijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Darkside

Forumguru
Die zijn er, v
Waarom niet gewoon een SD kaart kopen? Die kun je er twee indoen zelfs en heb je ook van 128GB. Dan moet je natuurlijk wel aan een redelijk prijskaartje denken, maar dat zal bij USB-sticks niet veel anders zijn. SD en stick is ook nog eens veel schokbestendiger vanwege het ontbreken van bewegende delen, plus minder lawaai van de draaiende schijven.
Maar dan moet je (steeds) handmatig SD1 of SD2 kiezen.
Mijn HDD zit vast met klitteband en werkt al jaren prima zo. Alle MP3's op 1 source en goed bereikbaar voor het columbus systeem.
vind de plaatsing (net als bij Renault en opel) gewoon verkeerd.
Of men had een 2e poort in het dashboard of in de armsteun moeten plaatsen.
 

TedVlemmings

Forumguru
Die zijn er, v

Maar dan moet je (steeds) handmatig SD1 of SD2 kiezen.
Mijn HDD zit vast met klitteband en werkt al jaren prima zo. Alle MP3's op 1 source en goed bereikbaar voor het columbus systeem.
vind de plaatsing (net als bij Renault en opel) gewoon verkeerd.
Of men had een 2e poort in het dashboard of in de armsteun moeten plaatsen.
Ik doelde meer op één SD kaart van 128gb, dan heb je nog altijd een slot over voor andere dingen. Alles in de root zetten werkt overigens niet, dan herkent het systeem enkel de eerste 1000 records. Ik heb ze in mappen A-Z geplaatst omdat anders alles vanaf de P bij mij niet door de Columbus herkent werd, nu wordt wel alles door elkaar geshuffled!
 
Ik zie dat de SD-geheugenkaarten groter dan 32GB (bij 64 of 128GB) géén SDHC (Secure Digital High Capacity) maar SDXC (Secure Digital eXtended Capacity) zijn.

Heeft iemand al ervaring met het gebruik van deze SDXC kaarten in de Columbus?
 

CoesDoes

Forumguru
Hou er dan wel rekening mee dat het systeem waarmee je het kaartje wil gaan beschrijven dit ook aan moet kunnen, is waarschijnlijk geen probleem, maar zou wel vervelend kunnen zijn.
 

Herman Janssens

Senior Member
Ted, klopt dat jealleen binnen eenen dezelfde map kunt shuffelen? Of kan dat ook over verschillende mappen en hoe doe je dat dan?
 
Bovenaan Onderaan