BMW M2

MarcoO2

Forumguru
Idd!
Met een (wat degelijkere) fietspomp kun je zelfs prima autobanden oppompen. (en niet opblazen).

De maximaal haalbare druk met een fietspomp is >2x wat er überhaupt in een autoband gaat...
Da's exact degene die ik heb staan. Prima voor m'n gewone fietsen, voor de mountainbike én voor de auto. Kost 3 tientjes ofzo, en doet het altijd.
 

Tees

Donateur
Even gegoogled, het antwoord lijkt te zijn: Officieel niet, maar er zijn best wat modules die gedeeld zijn met andere VAG auto's en dus gewoon benaderbaar zijn met VCDS.
 

leon-cupra

Forumguru
@hemi24 mijn broer zei mij dat ook onmiddellijk “kan je de navi niet vrij schakelen en gewoon een SD kaartje kopen”.
Zal het eens laten “onderzoeken” door mijn broer wanneer de wagen op de oprit staat.
Alleen vrees ik ervoor . Ze vragen 2500€ voor een navi, ze zullen het toch niet zo gemakkelijk maken ?
Daarnaast zal je dan ook een gps-antenne moeten inbouwen dan.
 

Tees

Donateur
Leek me een gevoelig puntje Leon, je was er tenslotte zo'n tijd mee bezig of die er nou wel of niet in zat.
Navigatie softwarematig vrijschakelen lijkt me wel wat onwaarschijnlijk dat dat kan. Voor zover mij bekend is er geen model VAG waarbij dit mogelijk was?
 

leon-cupra

Forumguru
Heb er lang over getwijfeld of ik zou doen naar herverkoop toe. Voor mijn eigen gebruik was het minder van belang.
Porsche connect is nu geactiveerd , kunnen we navigeren via waze of dergelijke, ook via het scherm van de wagen dus in principe moet dit wel voldoen.

En staat mij de CarPlay niet aan … ach … is het een reden om een andere te zoeken met navi :deuk::deuk:
Graptje uiteraard , zullen wel zien. Verwacht geen al te grote ergernissen. Zal gewoon beetje aanpassen zijn (mee met de tijd zijn).
 
Bovenaan Onderaan