BMW M2

leon-cupra

Forumguru
@Fmoon zal ik doen ;)

@Tuner111 verwacht dat ook wel maar geeft nu wel een minder gevoel wanneer ik nog eens passeer langs de M2 .. want blijf dit nog steeds een waaaaanzinnige bak vinden (qua looks , prestaties , …)
 

leon-cupra

Forumguru
Hoe kan ik jou vinden?
Bedoelde eigenlijk “ik open mijn FB” , niet zozeer dat jij mijn Fb gaat opzoeken. ;)

Rosso Brunello :rockon:
Toen ik voorbij de toonzaal reed zoveel jaar geleden en de Superb zag staan , was ik op slag verliefd op de wagen en de kleur. Toen echter nog een beperkter budget dan nu. In eerste instantie was de wagen financieel niet haalbaar maar na 2 maanden belde de verkoper mij terug op. Door een meevaller kon hij de wagen een stuk goedkoper verkopen. Toen niet lang getwijfeld en getekend.
 

QuantumCat

Donateur
Waar ik me alleen aan erger is dat vloegel je gratis je banden bij een pompstation kon controleren en kon bijvullen. ( stukje service is ver te zoeken )
En dat ik er tegenwoordig ook hier voor moet betalen, en als ik dan de banden bijvul ik uit die kast het lawaai van een Lidl compressor hoor.
En dan komt bij mij altijd de vraag op of ze de luchttank wel dagelijks even aftappen van water of dat ik die bende mee pomp me band in ??
Wat ik vervelender vindt, is dat ze allemaal willen dat ik muntgeld er in gooi. En daar heb ik tegenwoordig gewoon te weinig van.
Het is al ruk dat je moet betalen, maar daarnaast nog eens muntgeld moeten gebruiken is een ergernis, is waarom ik inmiddels zelf een compresser met drukmeter heb.
 

leon-cupra

Forumguru
Vanmorgend ook gezien.
Blijft een uberknappe bak, zo een M2. Dat pittbull-design daar blijf ik wel van houden. Maar laatste maanden eigenlijk nog weinig gedacht aan de M2 … de Cayman is (behalve op vlak van motorgeluid) echt wel de betere wagen (op vlak van rijden, plezier, beleving …)

Weekje of twee nadat de M2 ingeleverd was, nog eens gekeken op de FB pagina van de verkoper. De M2 was verkocht op 5 dagen :banghead: heb daar meer dan een maand mee geleurd. 1 iemand naar komen kijken en de rest allemaal handelaars. Na een maand begon ik mij wel te bedenken dat gewoon veel kopers bij dergelijke type wagen garantie willen. Je weet maar nooit en bij dergelijke type wagen is een herstelling niet goedkoop. En het feit dat de handelaar hem op 5 dagen verkoopt (tegen dan nog een hogere prijs) bevestigt dit wel.
 
Bovenaan Onderaan