BMW M2

leon-cupra

Forumguru
Weekje minder gassen zal de tank van de P niet vullen … :pardon:

Het begint te korten … alhoewel het nu enorm lang lijkt… woensdag keuring , platen aanvragen en hopelijk deze snel in de bus …
 

Captain Hook

Forumguru
Koop gewoon een hand- of voetpomp. Een goeie fietspomp is al voldoende
Idd!
Met een (wat degelijkere) fietspomp kun je zelfs prima autobanden oppompen. (en niet opblazen).

De maximaal haalbare druk met een fietspomp is >2x wat er überhaupt in een autoband gaat...

Ik gebruik al jarenlang zo'n soort model:
1647292930013.png
en dat werkt prima.
 
Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
Idd!
Met een (wat degelijkere) fietspomp kun je zelfs prima autobanden oppompen. (en niet opblazen).

De maximaal haalbare druk met een fietspomp is >2x wat er überhaupt in een autoband gaat...
Da's exact degene die ik heb staan. Prima voor m'n gewone fietsen, voor de mountainbike én voor de auto. Kost 3 tientjes ofzo, en doet het altijd.
 

Tees

Donateur
Even gegoogled, het antwoord lijkt te zijn: Officieel niet, maar er zijn best wat modules die gedeeld zijn met andere VAG auto's en dus gewoon benaderbaar zijn met VCDS.
 

leon-cupra

Forumguru
@hemi24 mijn broer zei mij dat ook onmiddellijk “kan je de navi niet vrij schakelen en gewoon een SD kaartje kopen”.
Zal het eens laten “onderzoeken” door mijn broer wanneer de wagen op de oprit staat.
Alleen vrees ik ervoor . Ze vragen 2500€ voor een navi, ze zullen het toch niet zo gemakkelijk maken ?
Daarnaast zal je dan ook een gps-antenne moeten inbouwen dan.
 
Bovenaan Onderaan