BMW M2

Tees

Donateur
Leek me een gevoelig puntje Leon, je was er tenslotte zo'n tijd mee bezig of die er nou wel of niet in zat.
Navigatie softwarematig vrijschakelen lijkt me wel wat onwaarschijnlijk dat dat kan. Voor zover mij bekend is er geen model VAG waarbij dit mogelijk was?
 

leon-cupra

Forumguru
Heb er lang over getwijfeld of ik zou doen naar herverkoop toe. Voor mijn eigen gebruik was het minder van belang.
Porsche connect is nu geactiveerd , kunnen we navigeren via waze of dergelijke, ook via het scherm van de wagen dus in principe moet dit wel voldoen.

En staat mij de CarPlay niet aan … ach … is het een reden om een andere te zoeken met navi :deuk::deuk:
Graptje uiteraard , zullen wel zien. Verwacht geen al te grote ergernissen. Zal gewoon beetje aanpassen zijn (mee met de tijd zijn).
 

leon-cupra

Forumguru
2 weken wachten op nieuw speeltje … onmenselijk :deuk:

We gaan rijden zoals anders met de M2. Moet nog naar de nieuwe eigenaar hé.
 

leon-cupra

Forumguru
Is waar @JeSko maar maak mij daar eigenlijk weinig zorgen in. Het is niet dat de M2 op die 2km wordt afgebeuld.

En de sporen geven .. ik geniet op een andere manier van de wagen. Je hoeft daar niet als Ken Block mee rond te rijden om ervan te kunnen genieten. Mijn madam snapt dat ook niet dat ik maar zo weinig met de M2 rij. “Hoe kan je daar nu plezier van hebben” .. tja iedere meter is genieten.

Met de Cayman staat de eerste rondrit al gepland. Volgende week zondag meeting met rondrit van 50km, samen met mijn vader. Gaat wel speciaal zijn. Mijn vader had hem gemakkelijk een Porsche kunnen kopen (ooit op het punt gestaan om een 993 toen te kopen en is ook zijn droomwagen), nooit gedaan omwille van de redenen waar ik mijn broek aan veeg (onpraktisch , kinderen ,duur , …) … is ook de enige in heel mijn omgeving die mijn beweegredenen snapt.

65052E29-53E2-4740-8C7C-11C04144E31F.jpeg
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
@EdK heb een weekje verlof erna genomen om uit te rusten (en terug te sparen voor een bak benzine) :deuk:

Wel eens benieuwd zo een rondrit … schijnt dat er veel jong geweld in mee rijdt en dat het om ter stoerste is :arghh:
 

EdK

Forumguru
schijnt dat er veel jong geweld in mee rijdt en dat het om ter stoerste is
Ook veel oude lui die met hun tweede of derde jeugd bezig zijn !
Vaak te herkennen met hun sjaaltje om de nek en leren handschoentjes aan de handen.....
Jij viel toch onder eerste ??? :deuk:

Maar komt dat P topic er nou nog ?
Of gaan we die P een M2 noemen hier ???
 

leon-cupra

Forumguru
@EdK , bijna 40 is het begin van een midlifecrisis zeker ?:pardon:
Sjaaltje en handschoenen zijn voor de mannen met een oldtimer hé. De mijne is nog een recente. Wel al eens gekeken naar de merchandise van Porsche :deuk:

@Tuner111 ken ook een paar gasten die er regelmatig aan deelnemen. Verkeersregels bestaan er dan niet . Maja … mijn vader is mij dus zowiezo rustig aan en ook … zou nog graag mijn rijbewijs behouden … stel dat ik met de fiets naar het werk zou moeten. :deuk:
 

Tees

Donateur
Dat zou wel de grap van de eeuw zijn Leon (niet voor jou natuurlijk, maar voor ons dan): bij je eerste ritje met de Porsche je rijbewijs een half jaar kwijt zijn ;)
Ik zou maar lekker genieten van de Cayman, zou toch wel erg zonde zijn om m een half jaar te moeten laten staan...
 

leon-cupra

Forumguru
Ach .. zal wel lukken om het rijbewijs te houden . Met de M2 ook al meer dan een jaar gelukt en die heeft meer power dan de Cayman.
En verstand komt met de jaren hé :pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
En de laatste poetsbeurt van de M2 (door mezelf) is een feit … net nog even grondig gepoetst vooraleer hij morgen naar de handelaar gaat. Ondanks dat er iets anders fantastisch in de plaats komt , doet de M2 mij toch nog wat. Beetje gemengde gevoelens eigenlijk :cry:

Nog 1 laatste foto van zijn plaatsje voor s nachts …
4120545B-E328-44D8-B8EC-6B63E4BE47A2.jpeg

:wavecry::wavecry:
 
Bovenaan Onderaan