BMW M2

leon-cupra

Forumguru
Mijn schoonvader heeft zo iets dergelijk. Kost niet veel, maakt wel continue herrie. CB3DA212-EE46-4605-9BDA-5A64BBCE722B.jpeg

Mijn broer en vader hebben er 1 met een vat staan. Maar is zo een lomp geval. Om op te bergen dan weer een stuk lastiger. En denk een beetje overkill voor het gebruik.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb al jaren dit ding van Michelin; werkt prima. Onderweg heb ik het apparaat van de banden reparatie kit. Dat is dan wel een voordeel van zoiets. In voorkomend geval ga ik een lekke band er niet mee proberen te repareren, maar bel ik de WW
 

Bijlagen

  • 7405244_R_Z005A.jpeg
    7405244_R_Z005A.jpeg
    23,1 KB · Weergaven: 7

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb ook voor zo'n koffermodel gekozen, simpelweg omdat ik die in een verloren hoekje van de garage weg kan steken. Is voor af en toe de banden bijblazen ruimschoots voldoende en staat nooit in de weg, in tegenstelling tot een met ketel.
Qua teringherrie maakt het geen verschil trouwens, maar voor die paar minuten (overdag) per maand of 6 weken boeit dat niet.
 

JeSko

Forumguru
Bij DATS is de lucht gratis, voorlopig nog, ik maak er een gewoonte van elke maand de spanning te controleren en bij te vullen.
 
Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
Dit schijnen ook goede dingen te zijn. Ga ik aanschaffen voor de motor. Bij mijn voetpomp heeft al tot 2x toe het slangetje het begeven en is niet los te koop. Laatste keer dus zelf een slang eraan geknutseld, maar is nu ook weer kapot.
Screenshot_2022-03-14-00-34-19-395~2.jpeg

Bosch heeft trouwens ook nog een aardige..


Screenshot_2022-03-13-23-47-06-682~2.jpeg
 

EdK

Forumguru
Lawaai maken doen ze allemaal klein of groot met of zonder vat.
Maar daar hebben ze dan weer gehoorbescherming voor uitgevonden.
En ach 4 bandjes oppompen ?? hoeveel tijd kost dit ?? 1 minuut per band ?

Maar is wel leuk als de wagen herrie maakt dan is het leuk, maar als die compressor lawaai maakt dan is het niet leuk !!
geeft wel stof tot nadenken als er mensen zijn die een uitlaat lawaai vinden maken wat jullie mooi vinden....:koffie:
 

JXX

Senior Member
Hallo.
Ikzelf heb al meer dan 5 jaar de Black&Decker ASI300 in gebruik.
Toestel kost bij amazon, zowel NL als DE, minder dan 70 euro.
Ik ben zeer tevreden over dit toestel.
Ook de banden van de auto's van de kinderen worden regelmatig opgeblazen, :thumbsup:.
 

JeSko

Forumguru
Een minuut per band? 10 seconden, max??? Alé... 15 als je het los en vast draaien van de AliExpress ventieltjes meetelt :koffie: hopelijk snel Leon zijn Porsche hier, hebben we ernstige zaken om over te l*llen ;)
 

EdK

Forumguru
Een minuut per band? 10 seconden, max??? Alé... 15 als je het los en vast draaien van de AliExpress ventieltjes meetelt
Ja hallo , jij met je dunne bandjes daar zit amper lucht in....
En we zijn niet allemaal zo snel als U natuurlijk.
En dan moet je halverwege ook nog eens je wagen om draaien om de andere kant te doen...
Dus ja met wisselen erbij kom ik echt op die minuut hoor !
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Binnenkort eens zien om eentje aan te schaffen … maar eerst de Porsche betalen … Porsche moet nog eerst gevuld worden met 98 … tank van 64liter (wat een optie was :arghh:) x 2€ … gaat lastig worden 70€:pardon:

Of ik moet de compressor van mijn schoonvader aanslaan … ligt hier al meer dan 8 maanden in de garage … zou hij het nog weten ?? Met de jaren verslechtert het geheugen hé :deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Weekje minder gassen zal de tank van de P niet vullen … :pardon:

Het begint te korten … alhoewel het nu enorm lang lijkt… woensdag keuring , platen aanvragen en hopelijk deze snel in de bus …
 

Captain Hook

Forumguru
Koop gewoon een hand- of voetpomp. Een goeie fietspomp is al voldoende
Idd!
Met een (wat degelijkere) fietspomp kun je zelfs prima autobanden oppompen. (en niet opblazen).

De maximaal haalbare druk met een fietspomp is >2x wat er überhaupt in een autoband gaat...

Ik gebruik al jarenlang zo'n soort model:
1647292930013.png
en dat werkt prima.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan