BMW M2

leon-cupra

Forumguru
Zou dan ook die air vents gloss black laten wrappen. Mss prijstechnisch interessanter om beide bij dezelfde partij te laten doen.

vandaag ook mailtje gestuurd naar verkoper om een datum van levering af te spreken. De maand is aan het schuiven :D
 

leon-cupra

Forumguru
@philippe bakker , kzal het antwoord hier zetten ipv in het “aankoop” topic.
Jaarlijkse taks is ongeveer 850€ en eenmalige een 1.600-1800€. Kzou het nog eens moeten narekenen. Hangt af van de leeftijd.
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko heeft ook te maken met de leeftijd van de wagen. Een M2 van 1 jaar of nieuw zal snel 2000€ meer zijn , de eenmalige taks. Jaarlijkse taks blijft hetzelfde.
 

eriktv

Forumguru
Ik kon het niet laten Peter. Ik maak een bruggetje: rijden is altijd beter dan stilstand, zeker met zo’n geweldige machine als een M2! En een hobby/passie mag wat kosten.
 

leon-cupra

Forumguru
@Kanerr idd. Veel interesse in de benz maar veel dromers. Particulier verkopen is tegenwoordig zo frustrerend.
Wagen is 30.500-31.000€ waard, krijg je allemaal biedingen van 26.000€. :nono:
Particuliere kopers denken tegenwoordig dat ze handelaar zijn :nono:
 

Kanerr

Forumguru
Ik ken er alles van. Ik doe voor de fun nog velgenhandel erbij en echt waar iedereen denkt te weten waar die het over heeft en alles moet een koek en ei kosten. Had laatst zelfs een gast die echt wist waar dje het over had maar mij glazig aankeek toen ik hem vertelde dat 5x100 velgen die ik verkoop niet oo zijn 2012 audi a3 met 5x112 passen... Om te janken. Met autos idem dito. Wel mooi geregeld dat inruilen :) nog een week wachten...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

leon-cupra

Forumguru
Het is gewoon frustrerend. Vroeger als je particulier een wagen aankocht van een particulier, was het algemeen aanvaard dat je een beetje minder betaalde dan aan een garage omdat je geen garantie had.
Nu redeneren dezelfde kopers: als jij je wagen overlaat aan een garage, heb je nog veel minder. Dus dat is hetgeen ze nu bieden (in mijn geval zelfs nog veel minder dan dat de garage biedt :nono:).
Tja dan is voor iedereen het voordeel eraf. Nu laat ik mijn wagen over aan de garage. Moet die koper hem uiteindelijk toch aan een hogere prijs aankopen en heb ik minder voor mijn wagen. Is maar 1 winnaar in dit verhaal : de garage :nono:


Heb zo een of andere man (genaamd Kadir) die al 3 weken aan het azen is op mijn wagen. Iedere keer zijn belachelijk bod beetje bij beetje omhoog. Nu gezegd dat hij hem zaterdag maar bij de garage moet kopen aan 33k ipv bij mij voor 30,5k. :nono:
 
Bovenaan Onderaan