BMW M2

leon-cupra

Forumguru
Bij de fiesta en de Corsa die ik in december en januari verkocht heb was het telkens de persoon die kwam kijken, die kocht. In heel die periode dat ze te koop stonden geen enkele andere kijkers gehad.
Wel het gebruikelijk gezever via mail.

dat is nog de chance de dag van vandaag ... al die dromers staan niet aan jouw deur. Prijsafspraken gebeuren tegenwoordig grotendeels digitaal.
 

JeSko

Forumguru
Van de week, afspraak met een madam vr een fitnesstoestel dat hier toch maar stond, was voor haar zoon, goed, prijs afgesproken via chat, komt hier toe met haar zoon, da manneke zot van dat toestel, geeft madam 10 euro minder, zo is het ook goed denk ik e? Ja... Wat ga ik als papa van 2 zeggen? Neen afspraak is afspraak, terwijl dat manneke daar stond en dacht dat het al van hem was? Heb dat uiteraard maar aangenomen, maar aan die persoon verkoop ik uiteraard niet meer.
 

JeSko

Forumguru
Kind was toch niet de dupe want hij heeft zijn toestel? En een scène maken waar zo'n jongen bij is doe je ook niet.
 

brepus13

Forumguru
Is geen scène maken! We hebben iets anders afgesproken, dus nee dit is niet genoeg... en als u het elders beter, mooier of goedkoper kunt krijgen dan is dat prima... daaaaag.

afspraak is afspraak, als ik ergens een hekel aan heb dan is het nog aan de deur gaan afdingen terwijl er al een afspraak is gemaakt.

Je kunt het ook nog omdraaien, gaat zo’n vrouw niet alsnog de vraagprijs betalen als zoonlief er helemaal gek van is en al de moeite heeft genomen om langs te komen?

Gaat niet om een tientje maar om het principe :-)
 

leon-cupra

Forumguru
Als je er veel hebt , kan je wel 10€ missen :deuk:

Mijn broer heeft zo ook eens twee gasten te wandelen gestuurd omdat ze deze tactiek ook probeerde toe te passen. Ging toen om een navi systeem uit een golf.

zou dat toestel in een M2 passen ?? Kwestie dat we nog beke ontopic blijven anders moet Peter weer ingrijpen :nono:

:D:D
 

JeSko

Forumguru
Zeker @brepus13 , maar had er allemaal geen zin in, en ik laat mij niet kennen aan een tientje. Zelf zou ik zoiets nooit doen maar ach, t'is wat het is.
 

JeSko

Forumguru
Wat zit er eigenlijk van Navi in je M2? Kwestie van de weg uit de berm terug te vinden met die 300+pk op de achterwielen :D
 

Desperado

Forumguru
Nee hoor, ik heb ze al geregeld gehad die na afspraak toch weer minder willen geven. Ik ben daar heel makkelijk in; je betaald zoals afgesproken of je hebt voor niets gereden.
@JeSko als jij er wel vrede mee hebt is dat natuurlijk prima!
 

JeSko

Forumguru
Ja hoor @Desperado , lig er iig niet wakker van, iemand heeft me ooit gezegd Geld is maar geld en enkel handig om je te vertellen wie je rondom je kan vertrouwen, en wie niet :)
 

leon-cupra

Forumguru
Wat zit er eigenlijk van Navi in je M2? Kwestie van de weg uit de berm terug te vinden met die 300+pk op de achterwielen :D
Wegenkaart in het handschoenkastje :D

navi professional. beetje groter dan het de gewone navi. Carplay hiermee ook mogelijk. Heb eigenlijk niet zozeer naar de opties gekeken. De meeste opties gebruik ik toch niet. Wat wel belangrijk was is front assist en lane assist. Niet dat ik deze ook gebruik want rete-irritant maar wel goed voor de verzekering. Is serieus lagere premie door die twee veiligheidsprullen.
 

JeSko

Forumguru
Navi prof in een BMW is een wereld van verschil, anders heb je zo'n beperkt Amundsen schermpje :D Navi prof is dik hoor! Lekker breedbeeld met veel functies.
 

leon-cupra

Forumguru
Navi prof in een BMW is een wereld van verschil, anders heb je zo'n beperkt Amundsen schermpje :D Navi prof is dik hoor! Lekker breedbeeld met veel functies.
Zegt mij eerlijk gezegd helemaal niets. Geestig om het eens aan de buurman te tonen maar zelf gebruiken ... geen behoefte aan allemaal die gadgets.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Die mevrouw was niet toevallig uit Nederland afkomstig? ;)
Ze moest zich de ogen uit de kop schamen; dat zou ik haar ook gezegd hebben na haar even apart te hebben genomen en ook wat dat tientje betreft de eer aan mezelf hebben gehouden, ook met het oog op dat kind
 
Bovenaan Onderaan