BMW M2

CDK

Forumguru
Bandenslijtage ga je met een achterwielaandrijver niet kunnen vergelijken met hoe het ooit met de Octavia was, al blijf ik het bizar vinden, maar daar gaan we niet meer over in discussie :)
 

leon-cupra

Forumguru
Plankenkoorts of koudwatervrees?

Je koopt toch ook geen ladder om vervolgens de eerste tijd niet verder te gaan dan de 3e spot?

:tegek:
Geen van beiden. Gezond verstand dat wel. Winter, zomerband van niet de beste kwaliteit, 370pk en achterwielaandrijving zijn geen al te beste vrienden. :arghh: en ook, mijn naam is niet Max Verstappen ;)
Paar keer per ongeluk een kickdown gegeven .... wagen staat dan voor een second of twee ter plaatste door te spinnen. Bij het eerste ritje dat gehad. Recht stukje, wou eens testen wat er gebeurde met het pedaal iets dieper ... ineens superboze blik van mijn passagier (mijn madam) :deuk:

Wel al wat sprintjes gedaan met een rollende start (partner ook en sindsdien moet ik mijn sleutel in het oog houden :deuk:) ... dan toch 80-90 procent van het vermogen aangesproken en dan besef je wat voor een monster de M is. Dan ga je toch op de openbare weg wel wat oppassen met "onnozel" doen ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Bandenslijtage ga je met een achterwielaandrijver niet kunnen vergelijken met hoe het ooit met de Octavia was, al blijf ik het bizar vinden, maar daar gaan we niet meer over in discussie :)
Idd, in het verleden al genoeg over gediscussieerd. Niemand gelooft dat maar soit ...
Net hetzelfde met mijn verbruik ... blijf erbij .. het verbruik en bandenslijtage dat zeer afwijkend is van de anderen heeft grotendeels te maken met mijn woon-werkverkeer en uiteraard mijn rijstijl (die wel al wat rustiger is)
En na de RS mijn derde achterwielaandrijver ... de RS had pakken minder grip dan de andere 3 met gevolg veel sneller doorslippen van de banden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Is geen vrachtwagen é :pieker:


Gisteren mij trouwens een bult verschoten. Op bepaald moment moet ik links indraaien om naar werk te gaan. Was 40-50 aan het rijden, 4de vitesse. Vertraag en de automaat schakelt terug tot 2de. En in zijn tweede ging het toerental iets verder omhoog waardoor er een redelijke knal uit de uitlaat kwam :D (kleppen stonden niet open anders zijn het redelijk wat pops and bangs)
 

Kanerr

Forumguru
Continental sportcontact 6 of de extreme contact zijn ook erg goede en goedkopere alternatieven van de ps4s. Ik vind Michelin over het algemeen snel slijten en duurder dan gemiddeld.
 

leon-cupra

Forumguru
Dit artikel is mij uiteraard gekend ;)
Meeste aandachtspunten waren mij ook al reeds gekend.

Vandaag mijn madam : “en kan je dan mijn zitpositie ook eens opslaan in het geheugen” maw zal mijn sleutel veel kwijt zijn :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Bij een andere wagen van mij heeft ze dat nog nooit gevraagd. Dinsdag ook “ wil jij even naar de garage gaan met de M?” ... “geen probleem en moet ik hem dan terug ophalen? Ik moet daar donderdag toch passeren met mijn moeder” :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

MaxN

Donateur
Pas maar op, het lijkt er op dat je deze inderdaad mag gaan delen, zij heeft ook door dat je een goede rijdersauto hebt gekocht!
 

leon-cupra

Forumguru
Ach ... het is nu wel leuk dat ze eindelijk eens een wagen van mij apprecieert.
Nu zowiezo , ritjes naar de supermarkt de zijn alleen “verboden” :nono: tenzij ikzelf mee ben en in de auto kan wachten. Het is op dergelijke parkings dat je de meeste kans op schade krijgt. :nono:
 

EdK

Forumguru
Nieuwe vrouwelijke tactiek van haar....
Jij hebt je M2 kunnen kopen met haar tegenzin, en je hebt hem nu maar zij bepaald uiteindelijk wanneer je eens een straatje om mag....:deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Mijn madam en tactiek :maakmegek:
Heeft ze nooit geleerd van haar moeder. Schoonvader is een veel te gemakkelijke/brave man. :nono:
 

leon-cupra

Forumguru
Typisch verschijnsel. Heb je een bepaalde auto, zie je ineens enorm veel dezelfde wagens.
Gisteren een long beach blue M2 met redelijk wat carbon performance goodies. Daarnet met naar de bakker te rijden bij mijn kapster stond een zwarte M2 ... :D
Toch blij met mijn alpine weise. Dat blauw is echt wel een fel kleurtje. Staat de M2 enorm goed maar of je het jaren mooi gaat vinden?? Twijfel eraan. Zwart maskeert enorm de breedte van de wagen en grijs is grijs :pardon:
 
Bovenaan Onderaan