Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Neenee @Okki hij gaat de verkoop in. Volgende week gaat hij op onderhoud, daarna keuring, en daarna te koop. Ben al volop bezig om van de garage een bruikbare plek te maken om een kleine Jap auto te stallen, en om er aan te werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

leon-cupra

Forumguru
Ik gok nog altijd na de 10de funbieder, afspraken niet nakomen, zeiken over futiliteiten door kopers ,.. dat de Superb toch nog gaat blijven (zeker als je dan de afschrijving gaat bezien wanneer de “droom-verkoopprijs” niet gerealiseerd wordt).:D
 

leon-cupra

Forumguru
@Tees ik beken :deuk:
Kan gewoon niet het geduld opbrengen en bij tweedehandswagens moet je gewoon soms eens toegeven (op jouw principes en budget) wanneer de tweedehandswagens passeert die quasi alle vakjes aftikt.
 

Timmer

Donateur
Dit. Als de dealer mij een prijs geeft die (voor mij) acceptabel is, dan steek ik er ook geen moeite meer in.

Edit; acceptabel , wil daarom niet zeggen de prijs die ik initieel voor ogen had
 
Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
@Tees

Ter mijner verdediging, ik heb helemaal nog niets gekocht, en uiteindelijk is het mijn vrouw die zei dat ik best een vervangende auto neem als de dag daar is, aangezien zij 5 dagen per week weg is met de Mazda, daarom ook dat het extra stom is de Superb te houden, Diesel en gigantisch groot, ik doe geen km's en zit er 9/10 alleen in. Ook geen gedoe meer om twee parkeerplaatsen te moeten houden, één voor onze garage is voorbehoud, daar mag niemand staan, maar vaak staat daar al één van onze auto's en dan komt vrouwlief thuis en moet ze haar auto heel wat verderop parkeren omdat de overige parkeerplaatsen bezet zijn, als ik in de toekomst uit de garage moet met mijn auto betekent dat dat mijn vrouw weg is en ik de garage makkelijk in en uit kan rijden, is zij niet weg nemen we samen de Mazda. Zou allemaal heel wat handiger zijn voor ons.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ik kan er wel om lachen hoor @Tees , maar wilde toch even context geven bij mijn tekst :D anders gaan ze nog denken dat ik zot ben hier....


;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan