Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
De laatste foto van Bily in zijn wit/blauw/grijs/zwart jasje, blijft toch een schitterende wagen en ik hoop dat hij als het zover is echt in goede handen terechtkomt, zaterdag is ie terug wit, daarna afspraak maken om te laten polijsten zodat de nieuwe eigenaar een piekfijne auto krijgt.

20220525_172955(0) (1)_copy_2016x954.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Ik zou daar echt geen euro meer insteken. Ga je niet terug zien in de verkoop. En voor dat budget verwachten de mensen echt geen “nieuwe” wagen.
 

JeSko

Forumguru
Ik lever enkel nette auto's af, gezien de prijzen op tweedehands hoop ik toch nog op minstens 12.000, er staan er enkele op tweedehands voor 13-14.000 en die hebben meer kilometers en minder opties. :)
 

leon-cupra

Forumguru
Jouw portemonnees, jouw keuze ;)
Lever ook altijd een nette wagen in, zelfs bij handelaars. Je verwacht zelf ook als klant een propere wagen maar een polierbeurt van een paar honderd euro … waste of money.

Benieuwd of je 12k gaat krijgen. Staan tussen de 12k en 14k ook al een serieus aantal S3 combi’s , uiteraard met veel meer kilometers maar sommige kopers maken beslissingen waar je :banghead:van doet.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Mijn schitterende bijna full option S2 of zo'n kale S3 greenline met halogeenpitten vooraan die al 150.000 gereden heeft ik zou het wel weten ;) , maarja sommigen laten zich gek maken door dat Euronorm gedoe. Maar ik ben net zo benieuwd als jij, die polierbeurt kost me trouwens geen stukken van mensen, 300 en dan word ie ook nog gecoat, voordeel van in het wereldje te zitten dan helpen zelfs vrienden van vrienden je uit de nood :D
 

leon-cupra

Forumguru
Ik zou het ook wel weten maar jij of ik zijn niet de toekomstige koper ;)

Maar ach … je moet er maar 1 hebben die er gek van is en beetje chance hebben hé.

Met de M2 heb ik iets meer dan een maand geleurd, uiteindelijk overgelaten aan handelaar. Die man heeft de M2 verkocht op 5 dagen … 100% zeker dat het een gevalletje “ik wil op zo een wagen garantie hebben”was. Gegarandeerd dat de uiteindelijk de koper mijn advertentie moet gezien hebben.
 

EdK

Forumguru
voordeel van in het wereldje te zitten dan helpen zelfs vrienden van vrienden je uit de nood
En dan lekker zelf meehelpen en dus ook wat van leren !
Want ook je fiets moet je straks polijsten en in de coating zetten...... en niet vergeten dat de ketting in vet moet.....:koffie:
 

Okki

Donateur
Jammer @JeSko, jouw auto is meer hobby dan vervoersmiddel en hobby's kosten geld.
Ik heb voor de hobby al meer dan € 10.000 aan instrumenten uitgegeven en heb er in de afgelopen 30 jaar (of langer) misschien net € 800 aan verdient.

Net nu je bekend wordt in het Belgische tunings wereldje neem je weer afscheid van deze unieke auto. Ik wens je veel wijsheid.

Dus nu terug naar af (bericht 1)

PhotoPictureResizer_191005_113253242_crop_2920x2289.jpg
 

JeSko

Forumguru
Ohja... En mijn huis heeft een garage met 4,75 meter diepte, de Skoda is 4,80 :banghead:

Dit gaat er wel in, toekomstmuziek, maar de muziek speelt toch al ferm luid :shocked: en een tuner zonder auto, dat is toch een beetje zoals een ruiter zonder paard :( mijn vrouw zij gisteren al dat zoiets ideaal zou zijn voor mijn hobby, velgen 15-16 inch, kost geen drol, schroefset kost pak minder, inschrijving verzekering kost geen drol, ze zijn alleen beetje zeldzaam aan het worden, al weet ik wel één puntgave staan aan de Zee, met Vtec, en neen ik ga er geen kanon van een uitlaat onder vijzen, maar zo kan mijn dagelijks petje eindelijk eer aangedaan worden :cool:

881508ae7b8bdc12fc5181e317c74018.jpg

Hoe kom ik nu op deze auto's? Wel, ze kosten weinig in zowat, nuja alles, er zijn heel veel onderdelen voor te vinden, ik heb al wat vrienden die Honda addicted zijn, mijn maatje zijn Civic van 1999 rijd fantastisch op schroefset en semi slicks, die heeft voor 2000 aankoop en 2000 euro aan tuning de tijd van zijn leven in dat ding, het is leuk, het is goedkoop en het stuurt fantastisch! Ohja en er passen twee kindjes achterin, voor rond de kerk moet dat niet meer zijn, enkel oppassen voor het roest monster, al was dat vooral een groot probleem op de EG, en niet op deze nieuwere EK platformen, deze roesten weliswaar ook aan de wielbogen achterin, maar ze zijn nog heel soms te vinden zonder roest.

Hopelijk ben ik hier dan nog welkom, met een petjes Honda en een Mazda :pieker:
 
Laatst bewerkt:

Chrisjemol

Forumguru
Enkel is de superb wel wat mooier he
Ik had vroegâh ook een accord 2.0is uit 1995.
Was echt een toerenbeuker, je ligt wel in zo’n wagen, mijn vrouw vond het verschrikkelijk rijden met hoge hakken
 

Cordoba

Forumguru
Gaat ook meer om de beleving @Chrisjemol , en dat je erin ligt is net lekker!! :cool:
Naar mijn idee zijn er maar 2 soorten auto's waar je in hoort te liggen: een begrafenisauto en een open formule auto (zoals Formule 1, Formule 2 enz.).

Wat de keuze voor zo'n oude Honda betreft: als het over botsveiligheid gaat, kom je in een geval van een serieus ongeval in zo'n auto er wel aanzienlijk minder goed van af dan in je Superb. (niet alleen vanwege de afmetingen, maar een auto uit pakweg 2010 is aanzienlijk veiliger dan een auto uit 2000 (ontwerpjaar/1e jaar op de markt telt dan)).
 

JeSko

Forumguru
Hehe ja dat is nu eenmaal hoe ik rijd, al lig ik er niet echt in hoor ik zie nog goed over het stuur, kan overal aan, dus zo erg als in een Corbillard is het niet ;) ''ja de Superb is enorm veilig e, 5 sterren ncap, overal airbags, gordijnairbags rondom, maar goed, dat zijn zaken die je weet als je zoiets ouders koopt, voor de lange ritten hebben we nog steeds onze super veilige Mazda, die heerlijk rijd overigens :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan