leon-cupra
Forumguru
Ik zou daar echt geen euro meer insteken. Ga je niet terug zien in de verkoop. En voor dat budget verwachten de mensen echt geen “nieuwe” wagen.

van doet.
, maarja sommigen laten zich gek maken door dat Euronorm gedoe. Maar ik ben net zo benieuwd als jij, die polierbeurt kost me trouwens geen stukken van mensen, 300 en dan word ie ook nog gecoat, voordeel van in het wereldje te zitten dan helpen zelfs vrienden van vrienden je uit de nood 

En dan lekker zelf meehelpen en dus ook wat van leren !voordeel van in het wereldje te zitten dan helpen zelfs vrienden van vrienden je uit de nood

Ohja... En mijn huis heeft een garage met 4,75 meter diepte, de Skoda is 4,80![]()
en een tuner zonder auto, dat is toch een beetje zoals een ruiter zonder paard
mijn vrouw zij gisteren al dat zoiets ideaal zou zijn voor mijn hobby, velgen 15-16 inch, kost geen drol, schroefset kost pak minder, inschrijving verzekering kost geen drol, ze zijn alleen beetje zeldzaam aan het worden, al weet ik wel één puntgave staan aan de Zee, met Vtec, en neen ik ga er geen kanon van een uitlaat onder vijzen, maar zo kan mijn dagelijks petje eindelijk eer aangedaan worden

Naar mijn idee zijn er maar 2 soorten auto's waar je in hoort te liggen: een begrafenisauto en een open formule auto (zoals Formule 1, Formule 2 enz.).Gaat ook meer om de beleving @Chrisjemol , en dat je erin ligt is net lekker!!![]()
''ja de Superb is enorm veilig e, 5 sterren ncap, overal airbags, gordijnairbags rondom, maar goed, dat zijn zaken die je weet als je zoiets ouders koopt, voor de lange ritten hebben we nog steeds onze super veilige Mazda, die heerlijk rijd overigens 
Volgens mij vergeet je er toch nog één !! Een ziekenwagen kan ook vaak fijn zijn als je daar liggend in vervoert word in bepaalde gevallen...zijn er maar 2 soorten auto's waar je in hoort te liggen