Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Dank jongens! Ik had zelf wel wat op papier gezet, maar mijn vrouw, die vele malen creatiever en teken vaardiger is, heeft daarop stiekem verder gewerkt en dit uitgewerkt, helemaal wat ik hebben wou! Of het rotiform wielen worden weet ik niet, het rotiform logo is maar ter indicatie, daar gaat nl zowiezo Q-Wrapz komen, maar rotiform is altijd wel een merk geweest dat ik heerlijk vond, dus wie weet! Het worden zowiezo stoere vollere wielen, nu heb ik eigenlijk subtiele spaken eronder, dat mag nu wat dikker en wat meer uitgesproken! Type rotiform, Radi8, Borbet A etc etc, originele Audi RS wielen zijn ook nog een optie, maar dan wel degene met de dubbele dikke spaken :)
 

Timmer

Donateur
Dank jongens! Ik had zelf wel wat op papier gezet, maar mijn vrouw, die vele malen creatiever en teken vaardiger is, heeft daarop stiekem verder gewerkt en dit uitgewerkt, helemaal wat ik hebben wou! Of het rotiform wielen worden weet ik niet, het rotiform logo is maar ter indicatie, daar gaat nl zowiezo Q-Wrapz komen, maar rotiform is altijd wel een merk geweest dat ik heerlijk vond, dus wie weet! Het worden zowiezo stoere vollere wielen, nu heb ik eigenlijk subtiele spaken eronder, dat mag nu wat dikker en wat meer uitgesproken! Type rotiform, Radi8, Borbet A etc etc, originele Audi RS wielen zijn ook nog een optie, maar dan wel degene met de dubbele dikke spaken :)
Wacht nog even met rotiform... Heb met de invoerder gepraat tijdens Essen Motorshow. De prijs zou iets moeten dalen, 5% vanaf april ergens :)
 

JeSko

Forumguru
Thanx @Timmer !

April.. dat is nog even, maar wie weet, wrappen zou voor Januari-Februari moeten zijn, Maart en April liggen dan wel dichterbij natuurlijk en 5% is niet niks uiteraard!
 

Timmer

Donateur
Niets verplicht je om Rotiform te steken ;)
Ik heb het wel voor BBS LM, JR21, ... Had prijs gevraagd voor een setje roti's in 19x8.5... €1700 'in promo' zonder banden :sterretjes:
 

JeSko

Forumguru
Roti's kosten echt geld inderdaad! Alhoewel, maatje van mij heeft een kennis die een setje HRE's van 9000 euro onder zijn A7 heeft zitten.. eigenlijk kosten Rotiform wielen gezien hun stevigheid, looks en kwaliteit geen gek geld, maar het blijft duur uiteraard!
 

JPs_OC2

Donateur
Moet zeggen dat die Rotiform WGR's die er op de rendering onder zitten wel heel goed staan.
Die zijn er ook in Candy Red. Da's weer eens wat anders dan zwart...

De AVS (Audi look) kan natuurlijk ook....onderstaand op één van de auto's van de importeur in Duitsland.

upload_2021-12-8_20-7-23.png

Anyhoe, keuzes, keuzes....dat wordt veel kijken, kwijlen en twijfelen.... Succes!
 

Eltjo

Forumguru
Poeh.... ik heb al 3/4 jaar een stukje zwarte folie liggen om het achterklep spoilertje, waar de blanke lak vanaf bladdert, mee te rappen. En daar zie al al tegenop. Ook heb ik diverse lakschades bij te werken op de eigen auto, waarvoor ik al 1,5 jaar de spullen voor in huis heb.

Veel succes! Maar dat moet lukken met jouw deskundige begeleiding.
En dat is nog gezellig ook, alleen aan de klus is maar alleen.
 

JeSko

Forumguru
Dat zijn mooie wielen inderdaad @JPs_OC2 ! Voeg ik toe aan de shortlist, eens prijzen van opzoeken. :thumbsup:

@Kanerr

Thanx man! Nope geen zwart, dit zijn enkele opties.

Rotiform TMB in deze "kleur"

1185986-1-2002-a4-quattro-audi-base-solowerks-coilovers-rotiform-tmb-silver.png
Rotiform CVR's in één van deze twee kleuren

014d701e0d407b1c07539dbd8966cb97.jpg 1116059-1-2016-jetta-volkswagen-s-solowerks-coilovers-rotiform-cvt-anthracite.jpg

Borbet A, ook mooi

_vw_up_gti_borbeta_17_195_1_tsi_600x600.jpg

Er zijn nog vele mogelijkheden hoor! Het is maar om een idee te geven van welke stijl ik wil, een letterlijk en figuurlijk dik wiel:)
 

JeSko

Forumguru
Gewoon aan beginnen @eltjo2 , is leuk en het proberen waard hoor! Ik heb geluk dat ik inderdaad samenwerk met een krak in zijn vak, dan is het makkelijk praten uiteraard :D
 

Cordoba

Forumguru
Ik ben benieuwd wat de nieuwe wrap gaat worden Jefrey, maar de tekst zou je die niet schuin zetten, en bijv. kleiner wordende letterhoogte naar achter toe? De ondergrond is nergens recht, en dan kneiterstrakke letters staat wel een tikkie stijf. (en ik denk dat je maatje de eerste letter bij voorkeur groot wil zien, en niet aan het eind of midden in de naam).

Andere optie is dat je geen volledige letters gebruikt, maar daar horizontale streepjes uit haalt als een soort snelheidssuggestie.

Bovenste velgen vind ik de mooiste, zeker als je de wat dieper gelegen delen van de velg donker maakt zodat bijvoorbeeld de oplopende rand dieper in de velg niet opvalt.
 

JeSko

Forumguru
De tekst Superb komt lager op het achterste spatbord, maar met de foon is het lastig bewerken. Ook o.a. Jesko word er nog in verwerkt, onder de portieren.

IMG-20211208-WA0008.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Je kunt de forumnaam ook pal onder de buitenspiegel zetten: dan wordt de naam 's avonds ook mooi verlicht door de verlichting in de spiegel. (is maar een idee)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan