Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Als dat krat bier op is, dan heb je het volgende voor
TGo-66Cj1tDH6ZZl0ztoPsCPgFNgG-DtTP0RvTUAFmU_QxzkyrhcnFGTdAgjd38psTq5mv2pjvluQxvoNJlr7EBG7EAKj9XY_hdloMIN8b0gkzqQJLSqfXyrrQNzHhtHzHkVAfst6kTaV8Mo6x2odj2-GZXcpgNXuw


Kan je niet meer BOE roepen en dan zijn de vogels daar hoor :nono:
 

EdK

Forumguru
Tsja wie gaat er ook op zo'n stoel zitten ????
Moet je toch echt wel @leon-cupra heten volgens mij......

Kijken hoe gras groeit doe je op onderstaande zetel
Is kratje bier ook makkelijker onder handbereik.....:cheers:
bellagio-vezzano-ligbed-met-wiel.jpg
 

EdK

Forumguru
Zuiplap !!

Gewoon met mate drinken, en vandaag zaaien en morgen en overmorgen een warme dag waarbij je de grond lekker vochtig houd en je ziet echt de groene waas boven komen....

Of kwam dat nou door de alcohol ?? :lezen:
 

leon-cupra

Forumguru
Als whitesuperb zijn vrouw hem zo ziet liggen met dat krat bier, zal hij rap bijkomende taakjes krijgen ... "rij dat anders stuk gras maar af, schilder het tuinhuis opnieuw, spuit het terras nog even af, .... kan je ondertussen ook BOE roepen" :nono:
Ziet ze daar haar "moeder" liggen, snelt ze snel het huis uit ... anders krijgt ze zelf taakjes

:arghh:

:D:D
 

Joti

Senior Member
@WhiteSuperB
Geen zijwindschermen? Vind ik persoonlijk altijd erg mooi staan op een witte auto, weet alleen niet icm chromen sierlijsten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

leon-cupra

Forumguru
Spijtig genoeg wel @VAG-man :banghead:
En heb al geluk dat ik mijn schoonmoeder al 2 weken niet meer zie of het takenlijstjes was nog langer :nono:

daarmee dat ik een bijberoep heb. Zo weinig mogelijk thuis :jaja:
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Haha nee ik vind het spuuglelijk, zo'n extra dikke zwarte rand, ik rijd nooit met de ramen open dus voor mij hebben ze ook totaal geen nut. :pardon:Ohja voor de regen is het ook praktisch, maar ik vind het te lelijk gewoon.

@Canon-Eye

Praktisch als je met de ramen open rijd inderdaad, en ook om de regen van je zijruiten te houden, maar toch een no go voor mij, als het lekker weer is staat mijn kiepdak open, ramen open kan ik niet verdragen in een rijdende auto.
 

Canon-Eye

Forumguru
Die kapjes worden toch alleen maar gebruikt door autorokers........ raampje, ook in de regen, op een kiertje en paffen maar......:cry:
Onzin. Ik rook al 40 jaar niet meer.
Maar ik zit nog wel eens even te lezen in de auto als mijn vrouw diverse supermarkten afgraast naar de aanbiedingen :D en dan is het lang niet altijd mooi weer. Bij regen is het erg fijn om toch wat ventilatie te kunnen hebben zonder dat het internet inregent.

Tijdens het rijden heb ik ze nooit open - en wel om dezelfde reden als waarom ik nooit een "kiepdak" (@WhiteSuperB) wil hebben: teveel herrie.
 
Laatst bewerkt:

larsy

Forumguru
@Tuulster dat denk ik dus ook als ik dit zie (voor 95% toch)


Of het is een TOYOTA Land Cruiser uit de Arabische Emiraten
(Dan is het voor het zand :maakmegek:) C91229DF-97EA-4C8F-B3DD-3DB135E647FE.jpeg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Betere tijden, ik snak naar een autoritje met m'n trouwe metgezel, want dat mis ik nog het meest van al. 20200229_173723 (1)g_copy_1024x768.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan