Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
JD engineering externe chiptuning is onderweg, waarvoor dank @Ericw :thumbsup:gaat een heel eind schelen voor de zware SuperB, vooral de toename van het koppel gaat een wereld van verschil maken. :jaja:
 

brepus13

Forumguru
Ah, ik snap het al... er staat eenzelfde post als in het Eibach topic vandaar mijn verwarring.

blame it on corona, of het thuiszitten of de kinderen :-)
 

JeSko

Forumguru
Een korte samenvatting van wat er al gebeurd is en wat er nog staat te gebeuren.

Gedaan ✓

-Nieuwe banden en Velgen ✓
-stootstrip koffer ✓
-nieuwe vloermatten ✓
-koplampen en achterlichten getint ( duimen voor de keuring ) ✓
-inlegmatjes deurvakken en opbergvakken ✓
-nieuwe sleutelhoesjes ✓
-Skoda Logo's Deurverlichting ✓
-Chromen plaatjes met logo op de deursluitingen ✓
- Nummerplaathouder zelf aangepast ✓

Nog te doen

- Velgen dippen ( dip staat hier al, wachten op warmer weer ) en dan gelijk ook de Skoda ventieldopjes erop draaien
- Mistlichten vervangen door LED ( als me dat lukt )
- LED nummerplaat verlichting
- JD engineering externe chiptuning monteren ( 105 - 145 pk, 250 - 320 NM )
- Eibach veren laten monteren
- Andere Nummerplaathouders (zwarte rand)
-Puddle lights vervangen door LED, denk dat ik dit ga laten doen.

Dingen waar ik nog niet uit ben.

-Camera laten plaatsen met betere MMU
-Wrap
-Chroom delete

Zo, alles samengevat, makkelijk om het zo bij te houden, als er wat gebeurt kopieer ik dit bericht en plaats het opnieuw met de gedane aanpassing. Nog wel wat werk voor de boeg...
 

brepus13

Forumguru
Vwb je camera wens, ik was bij mijn S2 voor nog geen 150€ klaar voor een Ali Android radio en een camera zoals origineel in het handvat verwerkt. Wel zelf de installatie gedaan. Is goed te doen en zeer bevredigend als alles werkt.
 

JeSko

Forumguru
@brepus13

Bedankt voor de tip! Waarom ik niet zeker weet of ik het wel ga doen is omdat parkeren zo ook lukt met de S2, zowel ik als mijn vrouw hebben nul problemen met parkeren. Vandaar dat het wat is dat ik misschien ooit nog wil doen, maar het is zeker geen prioriteit :jaja:
 

brepus13

Forumguru
Dat vond ik ook voordat ik het had... nu wil ik niet meer zonder omdat ik het gewoon een leuke gadget vind! Ook mijn vrouw vond het destijds onzin maar kon het toch wel erg waarderen achteraf ;)
 

JeSko

Forumguru
Was eens prijzen aan het vergelijken van NL SuperB's zoals de mijne, en kwam toevallig deze tegen, aardige referentie. Maar vind het, jammer genoeg, helemaal niet mooi op de S2. Op een S3 dan weer wel, hier doet het me niet veel, zelfs de zwarte raamomlijsting vind ik op de S2 gewoon lelijk. Dan zie ik bij mijn model liever het chroom. Kortom, alle plannen om met zwart te werken bij de raamomlijsting, spiegels, chromen accenten en de velgen kunnen de prullenbak in, vind het verschrikkelijk op een S2. De velgen zou ik in tweede instantie antraciet maken ipv zwart, maar ook daar twijfel ik nu aan, is ook donker en ben bang dat het qua looks gaat aanleunen bij de Nederlandse S2. :thumbsdown:

Screenshot_20200324-100300_Marktplaats_copy_1080x737.jpg Screenshot_20200324-100304_Marktplaats_copy_1080x748.jpg Screenshot_20200324-100310_Marktplaats_copy_1080x733.jpg Screenshot_20200324-100318_Marktplaats_copy_1080x723.jpg Screenshot_20200324-100330_Marktplaats_copy_1080x739.jpg Screenshot_20200324-100336_Marktplaats_copy_1080x754.jpg

Kortom terug bij af, denk dat het gewoon verlagen word en de velgen laat ik zo, tot ik misschien een setje Tomason velgen op de kop kan tikken.
 

VAG-man

Forumguru
Ja dat had ik al eens gezegd. Staat niet mooi zwarte velgen bij een witte auto. Chroom is zeker mooi!
Ik ben jaloers op jouw chromen stootstrips op de deuren. Die heb ik helaas niet. Hoewel zou op een zwarte S2 die ik heb ook niet zo mooi staan.

Hou het zoveel mogelijk standaard @WhiteSuperB. De designers van Skoda hebben dit niet zomaar bedacht.
Verlagen oké, maar dat heeft niet alleen met design te maken.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Zoveel mogelijk standaard gaat het hem niet meer worden, maar met een verlaging en mettertijd echt mooie wielen is ie al een heel eind. :thumbsup:kan zijn dat het dan ook wel klaar is.. we zullen zien hoe tevreden ik er dan met ben. Kan ik me meer gaan richten op interne upgrades.
 

JeSko

Forumguru
@brepus13

Oei oei, zolang ga ik niet wachten:deuk:

Maar euh... @Peter-036 , het zal toch ook niet meer voor vandaag zijn, ik heb vandaag mezelf afgebeuld in de tuin, o.a. zwembad leeg laten lopen, en verplaatst naar de plek waar het eigenlijk al hoorde te staan, die plek heb ik eerst met de spade helemaal omgespit, zodat ik ze kon gelijk trekken opdat het zwembad recht staat, grondfolie aangelegd, gras gemaaid, nieuwe plek voor de vuilbakken gevonden, tuinhuis opgeruimd, en als toetje is het bad nu aan het vollopen:D dus die bekabeling zal voor morgen zijn haha:deuk:
 

JeSko

Forumguru
20200324_150530_copy_1612x1209.jpg 20200324_152223_copy_1843x1382.jpg IMG-20200324-WA0004_copy_546x1152.jpeg Plaatjes bij de praatjes, anders is het niet gebeurd :D alleen nog eens bekijken hoe ik die kale kapotte plek uit mijn groen tapijt krijg:fool::pieker:
 

EdK

Forumguru
Omspitten en uitvlakken en ff walsen en daarna van die gras zaadjes strooien !
Hierna op tuinstoel als vogelverschrikker gaan zitten tot de zaadjes tot gras is ontkiemt...
 

EdK

Forumguru
Probleem had ik ook dat ik te knap ben voor vogelverschrikker, maar heb ik als volgt opgelost
Elke keer keihard BOE roepen !!!
Kun je wel lekker in de zetel blijven zitten om te kijken hoe gras groeit....
En moet zeggen met een krat bier erbij is dat heel leuk om te zien hoor !
 

leon-cupra

Forumguru
Plak gewoon een foto van je schoonmoeder op je hoofd :arghh:
Nog beter dan het voorstel van edk, kan je ondertussen nog een dutje doen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan