Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Alles weer netjes op zijn plek. Detailkoffer, droogdoeken en washmits, lampjes, vloeistoffen, gereedschapskoffer, Handstofzuiger, foamgun, heatgun, slagmoersleutel, en nog wat spulletjes.

Heb nog twee mooie Skoda logo's over, waarvan je één tegen de muur ziet hangen, denk dat ik deze eens wit/zwart ga laten natlakken op het werk, het zal alleen moeilijk worden om MoonWhite te benaderen zonder kleurcode. Heb nog wel een lakstift MoonWhite liggen, maar daarmee kan je zo'n logo niet echt mooi Transformeren denk ik :D

20210820_173235_copy_2205x2854.jpg

PS: niet letten op de oude muren, huis is van 1929, weinig gladde muren te vinden in dit werkgedeelte van het huis :tongue:
 

EdK

Forumguru
parar tengels tegen de muur en gipsplaat ertegen en je hebt een strakke muur........... hoe moeilijk kan het wezen....

En als je dan het volgende behangtje er tegen plakt is het helemaal af ....:koffie:
 

JeSko

Forumguru
@Rosinfield

Ja dat wel, maar de meesten hier hebben super strakke garages, altijd wel jaloers op :tongue:

@EdK

Niet moeilijk, maar onnodig aangezien we hier geen 5 jaar meer zoeken te wonen ;)
 

Cordoba

Forumguru
Ik vind toch eigenlijk dat de tekst op de portieren in de velgenkleur had gemoeten.
Serieus: het lijkt voor mij alsof de velgen donkerder zijn, doordat ze minder in het licht staan door het verlagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan