Status
Niet open voor verdere reacties.

larsy

Forumguru
Goed nieuws (Eindelijk) .
:rockon:

Ps:Goedkope banden zijn ook banden die gehomologeerd zijn ,dus niks mis mee .
En zeker niet voor de wettelijke normen ..
(dus zijn veilig genoeg bevonden in Europa).
Ik bespaar nu nog op dingen.... maar veren afslijpen enzz.. deed ik zelfs 15jaar geleden niet
 

leon-cupra

Forumguru
En nu de keuring … het meest spannende …. Mss best mvr Jesko laten gaan met een kort rokje , diepe decolté en een zwoele blik :D:D
 

leon-cupra

Forumguru
Wat heeft eigenlijk iedereen met goedkope banden op mijn bmw? De prijs van 1 band op mijn bmw is nog steeds hoger dan wat er gemiddeld wordt uitgegeven aan een band op een andere wagen :pieker:
 

brepus13

Forumguru
Ah, het “als iets duur is dan is het goed” argument…. Love it!

Ik heb geïnvesteerd in hele dure zwembandjes…. :D
 

leon-cupra

Forumguru
Oké dan. Afspraak maken, keuren, en dan.......down, down, deeper and down ;););)
Dit vind ik het absurde aan heel die keuring. Door dit te doen vervalt dus het nut van keuring en ben je dus weer niet in regel met de wetgeving :nono:
Lager dan het beruchte balkje … onze blauwe vrienden houden je tegen … kan je lekker terug naar de keuring met een mooie boete als cadeau van onze blauwe vrienden.
 

JPs_OC2

Forumguru
In Duitsland een vergelijkbaar verhaal. Regels en de naleving ervan. Tijdens controles zet men getunede/opvallende auto's stil die niet aan de regels lijken te voldoen. Men controleert zich een slag in rondte, komt er niet uit en neemt de auto ter controle in beslag.
's Maandags gaan de experts (sachverständigen) aan de slag, controleren en geven vervolgens welgeteld 2/3 van het in beslag genomen wagenpark weer vrij omdat de auto wel aan de regels voldoet......
 

Cordoba

Forumguru
Hé die laatste fles met sprayer ken ik (ooit gekocht om te ontvetten voor ik plastidip ging spuiten (was een proef)).
 

JeSko

Forumguru
Jep beide zijden :jaja:

Zal hier zowiezo weing animo voor zijn, maar het rondere logo past bij de Superb zijn lijnen, ik doe er een vriend plezier mee, de auto gaat binnenkort na verlaging gebruikt worden voor commerciële doeleinden, en we krijgen extra kortingen in de toekomst. Zijn oude Mercedes en huidige BMW rijden ook zo rond, staat erg knap vind ikzelf. Ik vind het mooi en das al wat telt :)
 
Laatst bewerkt:

Chrisjemol

Forumguru
Das zeker…
Maar ik dacht dat de chroomstrips eraf moesten om een cleanere look te krijgen, en dan zet je er een logo van 1 meter op de zijkant
 

JeSko

Forumguru
Is zelfs groter dan 1 meter :itwasntme: ja cleaner in de zin dat wit en chroom niet bij elkaar past ( vind ik ) , dat logo maakt de auto minder saai, moet nu alleen de chromen raamomlijsting nog zwart maken. Als de auto helemaal klaar is gaat het geheel wel knap tonen, en doet het dat niet verwijder ik de boel gewoon.
 

JeSko

Forumguru
Mijn vrouw gaat er nog eentje maken, en ik denk er inderdaad ook aan om de achterste ruit te sticker bomben, van boven naar onderen in de lijn van de JR sticker.

Deze komt alvast in het groot op de zonneband. Afgeleid van simply clever :D

2d1e4c8f4dfa826dc8f7c5fd6518b683.jpeg.jpg

Dinsdag keuring in Diest, al doet mijn werkgever plots moeilijk over verlofaanvraag, dus nog ens kijken maandag hoe dat zit.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
@JeSko heb je een foto van buiten en de wagen in het geheel met de reclame? Valt er beter over te oordelen ;)

Puur marketingtechnisch gezien vind ik de sticker zoals hij nu is eigenlijk waardeloos. Niemand die weet wat Qwrapz betekent. Kan zoveel zijn. Paar kleine hints zoals bestickering/carwrapping/website-adres zouden pas een meerwaarde zijn aan deze “marketing”-actie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan