Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Nope nog geen tijd gehad en de auto is momenteel niet thuis, staat tijdje bij familie , en de eerstvolgende foto van de auto zal in standje LOW zijn ;) . Qwrapz is al bekend, zeker hier, het hangt ook onder mijn nummerplaat maar niet zeker of dat met www. Is, denk het niet. Tegenwoordige verkoopt dat zo wel, echt geïnteresseerden zullen dat snel googlen.
 

leon-cupra

Forumguru
Denk niet dat dat met www is. Gewoon de naam ook.

als iedereen de firma al kent, hoef je dus ook geen reclame te maken ;)

Als je niet weet wat de naam inhoudt, gaan de meeste iets niet opzoeken. Een mens is een lui iemand é. Als iemand op zoek is naar een wrapper en ziet dan jouw wagen met de info “carwrapper” en hij kende de firma niet, dan zal hij verder opzoeken maar eerder niet ;)

mijn collega zijn wagen was ook beletterd. Echt wel goed gedaan. Geen overdaad aan info, de benodigde info erop en een aantrekkelijk design.
8F8EC5E6-09E6-4EEF-8072-0CE2E7488867.jpeg 4F4E93DA-B115-4142-A3C8-2FA1AE28FB64.jpeg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tees

s-line

Forumguru
Ik had dat op een gegeven moment ook, alleen helemaal wit vond ik saai. Vandaar later de blauwe details. Zoals de de remmen ,logo’s in de wielen en de blauwe GTI striping maakte hem ineens een stuk “stoerder/sportiever”
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Dat blauw zette hem helemaal apart wat mij betreft @s-line , en wellicht hebben velen daar geen gevoel bij, maar het is gewoon je eigen auto die je niet alleen mooi wilt hebben, maar ook je eigen wilt maken.

Ik heb nog wel wat plannen nu, ben ook eens aan het kijken naar dat tweede setje wielen, zodat ik die zwarte beschermstrip van de huidige kan halen, schades kan wegnemen en ze professioneel kan laten herlakken ( eventueel in een andere kleur ). Voordeel is nu dat ik meer type velgen kan zoeken, met de 6.5-7 cm verlaging, kan ik meer kanten uit.
 

JeSko

Forumguru
Vandaag de keuring laten doen. Eerst de gewone, auto afgegeven vooraan, wachten achteraan in spanning, poort ging open na 15 minuten. " Meneer, kom eens" ik dacht al ai ai ai, " seg, er zit wel folie op uw lichten achteraan e.. , Euh..., Haal het er sfs af, en het is goed. Oef!!! Danku meneer :D daarna geometrie keuring, alles Pico Bello in orde, nu afspraak maken, en naar beneden met die handel.

Wel zonde van de lichten nu, echt geen zicht :(

20210818_182000_copy_1209x1612.jpg
 

Chrisjemol

Forumguru
Vandaag de keuring laten doen. Eerst de gewone, auto afgegeven vooraan, wachten achteraan in spanning, poort ging open na 15 minuten. " Meneer, kom eens" ik dacht al ai ai ai, " seg, er zit wel folie op uw lichten achteraan e.. , Euh..., Haal het er sfs af, en het is goed. Oef!!! Danku meneer :D daarna geometrie keuring, alles Pico Bello in orde, nu afspraak maken, en naar beneden met die handel.

Wel zonde van de lichten nu, echt geen zicht :(

Bekijk bijlage 91062
Mijn lampen zien er ook zo uit. Niks mis met duidelijk zichtbare achterlichten…
 

JPs_OC2

Forumguru
Dat helderrood misstaat toch echt niet op Moonwhite.

Anyhoe, ook van mij de vraag...wanneer gaat de sup naar sub level?:cool:
 

JeSko

Forumguru
Mijne waren ook met folie duidelijk zichtbaar @Chrisjemol :)

Nope @Tees , staat in de tekst, ga een afspraak maken, ze gaan hem voor me naar beneden schroeven en meteen uitlijnen. Is het direct goed :)

Dat wel @brepus13 , valt me op dat Skoda wel heel fel rood gebruikt ten opzichte van andere merken, was er gisteren op de parking speciaal op aan het letten, onze Cactus heeft af fabriek al een tintje op de achterste units.

@Kanerr en @JPs_OC2

Dank heren, vandaag maak ik een afspraak, eens kijken wanneer het past voor ze, word de auto ook gelijk uitgelijnd.
 

s-line

Forumguru
Skoda gebruikt inderdaad heel vel rood voor de achterlichten bij andere VAG merken is er ook al donkerder rood. Of er is een optie om donkerder rood te kiezen.
 

JeSko

Forumguru
Benektochniegek ;)

Binnenkort misschien opleiding volgen bij mijn kameraad, hij stelde dat zelf voor, dan kan ik zo'n dingetjes zelf. Bv lampen wrappen, spiegelkappen wrappen etc etc. Who knows kan ik het wel.
 

Kanerr

Forumguru
Zal de keurmeester vast niet wakker van liggen :tongue:

@JeSko Knap! Zou ik ook willen leren, ik heb mijn eigen ramen getint (van de F2) en vond dat al super moeilijk, maar het tinten van de achterlichten lukte mij gewoon echt niet.. Is echt mega moeilijk vanwege de vorm.
 

leon-cupra

Forumguru
Benektochniegek ;)

Binnenkort misschien opleiding volgen bij mijn kameraad, hij stelde dat zelf voor, dan kan ik zo'n dingetjes zelf. Bv lampen wrappen, spiegelkappen wrappen etc etc. Who knows kan ik het wel.
Kan je de naam op de deuren veranderen in Jwrapz ;)
 

JeSko

Forumguru
De keurmeester was me goed gezind, waarvoor dank, voor hetzelfde geld was het keuring betalen en rode kaart erbovenop. Was die geometrie keuring niet eens meer van toepassing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan