Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Diene van 450€ rekent ook nog eens de marge van het setje door? :pardon:
Wss geen zin om enkel te monteren en dan maar absurde prijs doorrekenen.

crauwels enorm gekend in het tuningwereldje. Vele jaren topverkoper van K&W. Denk dat hij de meeste setjes verkocht via be-tuning-forums.
 

s-line

Forumguru
Tering wat een geld! Kan je het niet zelf? En dan ergens goed laten uitlijnen…. Wel gewoon maximaal naar beneden schroeven hoor is nog prima mee te rijden dan. Ik had ook AP op mijne op het laatste prima setje!
 

leon-cupra

Forumguru
@s-line als je met de keuring in orde wilt zijn , moet een pro het installeren en die geeft jou dan een montage-attest dat je nodig hebt voor de speciale tuningkeuring.
En zonder geldige keuring kunnen ze de wagen uit het verkeer halen bij controle door de politie.

iets veranderen in BE aan jouw wagen is niet zonder gevolgen. In Nl is het op dat vlak veel soepeler.
 

JeSko

Forumguru
Denk het @leon-cupra , ik betaal dan meer aan montage en papierwerk dan aan de set zelf, ja van Crauwels ben ik zeer content, wel een stukje rijden voor mij, maar die mannen leveren goed werk en vragen niet te zot veel geld. De mannen in Ternat wilden het doen voor 220, maar dat kon pas eind september.

@s-line

Al zou ik het zelf kunnen ik geraak zo nooit door de keuring, heb al wat youtube bekeken en het is doenbaar met een brug, maar in BE moet zoals Leon al aangaf alles geplaatst worden door erkende installateurs, anders kan hem niet gekeurd worden. En ja dat is wel het plan, ga hem zowiezo maximaal naar beneden laten schroeven, zal wat aanpassen zijn qua rijden maar komt wel goed. :thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Ze waren al langer een doorn in mijn oog, ze hebben daar nul functie en breken de flank op in secties, vind het zelf duizend keer beter. Nu hopen dat zaterdag alle resten er netjes afkomen :D
 

Cordoba

Forumguru
Oi, oi, dus tot zaterdag krijgt alle Vlaamse vuil de kans om zich te hechten aan Bílý via de lijmresten? ;)
Serieus: pas wel op dat zand en dergelijke dat aan de lijmresten hecht, bij het verwijderen geen krassen veroorzaakt.
 

Kanerr

Forumguru
Ja, met apc inweken en erna afnemen/afspuiten zou voldoende moeten zijn. Heb je al een middel voor het weghalen van de lijmresten?
 

EdK

Forumguru
Zou de wasbenzine gebruiken, en nadat je alle lijm weg hebt dan wel ff de boel beschermen met een wax oid
Zal ook wel een kleurverschil zichtbaar gaan worden vermoed ik zo...:pieker::koffie::koffie:
 

JeSko

Forumguru
Kijk eens aan, wat een service van Crauwels!

Komende dinsdag om 8 uur mag ik de auto bij hun laten, omdat ik van ver kom en zo snel niemand vind om met een tweede auto mee te rijden, krijg ik van de zaak een vervangwagen mee, zodat ik in de buurt wat kan gaan drinken. Dat aan 260 Euro, :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

brepus13

Forumguru
Zou de wasbenzine gebruiken, en nadat je alle lijm weg hebt dan wel ff de boel beschermen met een wax oid
Zal ook wel een kleurverschil zichtbaar gaan worden vermoed ik zo...:pieker::koffie::koffie:

ik had ook kleur verschil verwacht na het verwijderen van alle letters op de kont. Er bleek 0,0 kleur verschil te zijn gelukkig.
 

Eltjo

Forumguru
Ik denk dat het chroom er af bij jouw witte wel goed staat. Op mijn amatheurist purple S2 vindt ik het wel goed staan.

Op mijn werk gebruiken we al >10 jaar Loctite Super Clean om van allerlei (kunststof) materialen de plakresten te verwijderen. Weinig tot geen aantasting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan