Accessoires voor de S3

Stian

Actief lid
Hi All
Heeft iemand al een goede plaats gevonden voor het monteren van een lifehammer? Alles loopt rond of de ruimte is te klein.
thanks
gr Stian
 

carfreak24

Forumguru
In het midden van het dak schijnt de beste plek te zijn... En nee ik probeer zeker niet lollig te zijn.
Of anders vlak voor de stoel, tegen de middentunnel, 1 aan elke kant.
 

Canon-Eye

Forumguru
Of anders vlak voor de stoel, tegen de middentunnel,
Het is maar de vraag of je er dan bij kunt komen als je op de kop in de riemen hangt.
Daarom is midden tegen het dak inderdaad lang niet zo gek als het klinkt - dáár kun je onder alle omstandigheden bij.

Zelf heb ik ze van huis uit tegen de dorpels zitten, vlak voor de stoelen. Zitten niet in de weg, maar ik heb sterke twijfels of ik er bij kan in ondersteboven toestand (en dáár is toch die gordelsnijder voor bedoeld?).
 
Laatst bewerkt:

Stian

Actief lid
Bedankt @Metaljef . Ik heb ook zo'n lifehammee gekregen maar niet gemonteerd. Begreep niet wat ik ermee moest doen. Dus, andere gekocht. Tegen dorpel lukt niet omdat het niet breed genoeg is. Toch op zoek naar een smallere want dat is toch de mooiste plek. @Canon-Eye inderdaad. Zou gewoon af fabriek mooi geïntegreerd moeten zijn.
 

paultie

Forumguru
Kwam dit tegen op de site van milotec voor 69 EURies. Uitaatsierstukken


3344_0.jpg

http://milotec.de/index.php?cat=c457_Exterior-equipment.html&XTCsid=001ef1ae7738f4e83d86448ae3603dcf

Vermoed dat superskoda deze binnenkort op hun website aan zal bieden. Zoals al eerder geroepen in dit draadje dacht ik.
 
Laatst bewerkt:

superb51

Actief lid
In mijn Superb 3 waren de lifehammers ook in de portiervakken gemonteerd. De vakken zijn dus niet te gebruiken. Een betere oplossing is de lifehammers in de middenconsole te plaatsen met een stuk touw eraan dat weer vastzit aan de console. Mocht je op de kop liggen dan open je de middenconsole en de hamers vallen dan uit de console richting dak.
Zo kun je er dan goed bij. Lijkt een beetje op de maskers in een vliegtuig.
 

RoyV1982

Forumguru
In mijn Superb 3 waren de lifehammers ook in de portiervakken gemonteerd. De vakken zijn dus niet te gebruiken. Een betere oplossing is de lifehammers in de middenconsole te plaatsen met een stuk touw eraan dat weer vastzit aan de console. Mocht je op de kop liggen dan open je de middenconsole en de hamers vallen dan uit de console richting dak.
Zo kun je er dan goed bij. Lijkt een beetje op de maskers in een vliegtuig.
Bij mij zitten de lifehammers in het opstaande randje van de deuropening. Heb er niet zo veel last van zo. Zitten aan beide kanten.
 

HaycoOnline

Donateur
Dat mag en dat is hier : http://www.24autoparts.nl/Webwinkel...otxNYpQtxe_IHplUkJ_Np58ZyhJSSiLhIlhoCViTw_wcB

het gaat om de onderstaande lamp hij moet wel een 50 uur inbranden of te wel hij wordt nog witter als ze wat langer gebrand hebben, licht opbrengst is al in het begin behoorlijk meer., nu bij mij puur wit en veel meer licht.
Er zijn veel imitatie merken erchter altijd verkeerde licht kleur en snel in opbrengst terug uit en licht vlekken, dit is het zelfde type lamp en merk als oem door vag (skoda) wordt gebruikt echter dan speciaal 5000K
Eigenaar gebeld of ze er echt waren en de dag er op al in huis en hun hadden de beste prijs in nederland.
succes en als je ze er in hebt laat het me maar weten wat je vind of ik niet te veel heb gezegd ;)
Osram D3s Cool Blue Intense 66340CBI
Hallo @fastpeter,
Vandaag de Osram D3s Cool Blue Intense 66340CBI lampen ingebouwd, of beter gezegd mijn vrouw!
Ik zelf heb te grote handen en kreeg het niet voor elkaar. Dus heb ik mijn vrouw maar even gevraagd :bloemen:
Het was even wat friemelen maar zij heeft de lampen keurig vervangen. Ik verheug mij al op de eerste rit in donker en vooral na de eerste 50 uur. PS: Ik heb de lampen bij Xenonlamp.nl gekocht, waren ze toch zeker €20 euro goedkoper.
 

fastpeter

Forumguru
Hallo @fastpeter,
Vandaag de Osram D3s Cool Blue Intense 66340CBI lampen ingebouwd, of beter gezegd mijn vrouw!
Ik zelf heb te grote handen en kreeg het niet voor elkaar. Dus heb ik mijn vrouw maar even gevraagd :bloemen:
Het was even wat friemelen maar zij heeft de lampen keurig vervangen. Ik verheug mij al op de eerste rit in donker en vooral na de eerste 50 uur. PS: Ik heb de lampen bij Xenonlamp.nl gekocht, waren ze toch zeker €20 euro goedkoper.

kijk en je zag zeker direct verschil overdag al we horen het wel ik weet wat je gaat zien !
 
Bovenaan Onderaan