Accessoires voor de S3

fastpeter

Forumguru
Sorry jongens door drukte nog niet kunnen melden heb zo net ook bij jm op facebook gereageerd verbaasde al de fotos hier maar bij deze nog een paar.
Een woord puur vak lui gemaakt wat ik wilde de originele gestuurde bypass kleppen (electrisch) gaan open bij 1/2 gas en dicht bij bij constante gas stand tot 130 daarna vol open
Geluid als een ttrs 500pk 5 cylinder, ga nog filmpje laten maken komt goed.
Totaal bijna 7,5 uur werk van 0745 tot 1605 met pauze
Sierstukken zitten nu niet 2 cm terug maar mooi perfect in ronding voorkant bumper en de mooie demper en bypas aanpassing
Uniek ontwerp en voor hun eerste auto met electrsiche kleppen die normaal op audi rs modellen worden gebruikt echter dan op vacuum
Nu helemaal, ook nog met aflevering rvs set sport pendalen en uit superskoda site de rvs unieke voetsteun geplaatst
Kortom nu even klaar, winterset 18 inch heb ik ook et45/8j nu et/44 8j 19 inch
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 358
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 349
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 336
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 330
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 319
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 313
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1.011,9 KB · Weergaven: 308
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 319
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 316
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 314
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 320
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1 MB · Weergaven: 328
  • image.jpeg
    image.jpeg
    709,3 KB · Weergaven: 324
  • image.jpeg
    image.jpeg
    321,3 KB · Weergaven: 304
Laatst bewerkt:

fastpeter

Forumguru
Dank je voor de complimenten de superb standaard welke uitvoering dan ook is een topper.
Wat ik weer wilde is net als de rs maar dan meer power , grip, wegligging, sound.
Dat is gelukt de motor uit de golf r is echt te gek gelukig Laatste model motor cjx van productie 5-2015
De begrenzer op top tikt hij aan of het niks is bij 220 echt nog een duw en terug naar5 voor bij 235 naar 6 en bij 265 teller is gps 256 was het klaar
Voor de rest het smartlight plus pakket is bizar gewoon mega veel licht altijd met groot licht en masker moeilijk uit te leggen maar in npraktijk mega zeker met aanpassing van de 5000k osram blue extreem max lummen de helft meer licht en puur wit te gek
 

fastpeter

Forumguru
Dat mag en dat is hier : http://www.24autoparts.nl/Webwinkel...otxNYpQtxe_IHplUkJ_Np58ZyhJSSiLhIlhoCViTw_wcB

het gaat om de onderstaande lamp hij moet wel een 50 uur inbranden of te wel hij wordt nog witter als ze wat langer gebrand hebben, licht opbrengst is al in het begin behoorlijk meer., nu bij mij puur wit en veel meer licht.
Er zijn veel imitatie merken erchter altijd verkeerde licht kleur en snel in opbrengst terug uit en licht vlekken, dit is het zelfde type lamp en merk als oem door vag (skoda) wordt gebruikt echter dan speciaal 5000K
Eigenaar gebeld of ze er echt waren en de dag er op al in huis en hun hadden de beste prijs in nederland.
succes en als je ze er in hebt laat het me maar weten wat je vind of ik niet te veel heb gezegd ;)
Osram D3s Cool Blue Intense 66340CBI
 

fastpeter

Forumguru
Ik zal nog een foto maken van de voor kant heb tevens ook de mistlampen met 5000K (halogeen en geen led) want led geeft meer zicht licht maar duidelijk minder op de weg dus het aanzicht is mooi zie het als je drl

tevens ook deze met mark/ antera aangepast nu staan mijn drl geen 70% gedimd maar slechts 10% echt een super mooi geheel, mistlampen ook mooi wit.
Foto volgt dus

Verder door mark ook wat kleine tweaks laten doen (veel zit er al op) maar drl fel, VIM (Video in motion bij alles ook tv ;)
gewoon de lijst vragen aan hem dan zie je alle tweaks die mogelijk zijn, afspraak maken en het is zo geregeld.
Is bij mij tijdens de dag van het verlagen ook nog eens gebeurd.
 

andrehj

Forumguru
Brodit heeft nog geen proclip voor die plek beschikbaar, je zou hun eens kunnen mailen of een dergelijke clip nog in de pijplijn zit...
Maareh @Carly73 , heb jij een S3 zonder navigatie? Ik wist niet dat die bestonden.
 

superbia

Forumguru
@Carly73 heeft de style smartlink? Dan zou je android auto kunnen proberen. Ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben hoe goed dat werkt. Vind het persoonlijk prettiger dan de ingebouwde navigatie.
 

Tuulster

Forumguru
238... BAM jonguhhhhhh :jaja::thumbsup:en een vette stijging van het koppel, heerlijk resultaat zeg.
En origineel bleek hij er overigens ook al meer te hebben dan waar je voor hebt betaald! :D

Nice, je kunt vast niet wachten!?
Is dit ook iemand van hier?
 
238... BAM jonguhhhhhh :jaja::thumbsup:en een vette stijging van het koppel, heerlijk resultaat zeg.
En origineel bleek hij er overigens ook al meer te hebben dan waar je voor hebt betaald! :D

Nice, je kunt vast niet wachten!?
Is dit ook iemand van hier?
Die 7 pk en 6nm vielen me ook gelijk op. Gruwelijk hoor, dat koppel! Straatstenen uit de weg rijden
 

Brightstar1981

Forumguru
Ik ben opzoek naar dorpellijstjes voor een Skoda Superb3
Zou dit bestaan als je je portier opendoet dat superb oplicht ?
zie foto
 

Bijlagen

  • Nieuwe Superb - dorpellijsten.jpg
    Nieuwe Superb - dorpellijsten.jpg
    28,5 KB · Weergaven: 111
Bovenaan Onderaan