Accessoires voor de S3

MaxN

Donateur
Hoort deze niet bij de kunststofbak, waar deze in de foto ook in zit?

Bedoel je niet de verstelbare variant die in de rails zit?

Deze?
CroppedImage420320-skoda-superb-2010-02.jpg
 

andrehj

Forumguru
Bedankt! :bloemen::cheers::thumbsup: Nou heb ik al 4 jaar een S2, ben actief op alle fora en heb volgens mij alle Skoda-gerelateerde webshops al eens bezocht, maar deze ben ik nog nooit tegengekomen. Ik zal vanmiddag eens bij de dealer vragen wat ie hier kost, want Superskoda zal door de verzendkosten wel te duur blijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

Giant

Forumguru
Hoort deze niet bij de kunststofbak, waar deze in de foto ook in zit?

Bedoel je niet de verstelbare variant die in de rails zit?

Deze?
CroppedImage420320-skoda-superb-2010-02.jpg
Klopt, de verstelbare, die heb ik nu in mijn S2 combi. Zou die passen in de S3 hatchback?
 

MaxN

Donateur
Ik heb de S3 nog niet in het echt gezien, maar denk wel dat het past als de rails hetzelfde is.
Aangezien deze ook diagonaal in de kofferbak past is breedte geen probleem lijkt me.
 

andrehj

Forumguru
Bedankt! :bloemen::cheers::thumbsup: Nou heb ik al 4 jaar een S2, ben actief op alle fora en heb volgens mij alle Skoda-gerelateerde webshops al eens bezocht, maar deze ben ik nog nooit tegengekomen. Ik zal vanmiddag eens bij de dealer vragen wat ie hier kost, want Superskoda zal door de verzendkosten wel te duur blijken.
Ik kom net van de dealer, en onderdeel 3T0061580 is in de systemen van Pon niet bekend :nono:. Dus dan toch maar bij Superskoda bestellen.
 

superbia

Forumguru
Het prullenbakje in de deur! Nu zwerven er altijd lege broodzakjes of een smint doosje in het portiervak. :shutup: Productnr zal ik morgen even opzoeken.
 

Neptukker

Forumguru
Ik kom net van de dealer, en onderdeel 3T0061580 is in de systemen van Pon niet bekend :nono:. Dus dan toch maar bij Superskoda bestellen.
@andrehj Mij lijkt dit ding ook handig. Ik heb een mailtje gestuurd naar 'mijn' duitse dealer. Mischien dat in die heimat het wel leverbaar is en aangezien jij de grens ook in de buurt hebt........
 

andrehj

Forumguru
Ik bestel em na mijn vakantie wel bij Superskoda. Maar als ie in D wel leverbaar is, is de dealer in Kleve wellicht ook een optie. Laat je even weten of het lukt bij de Duitse dealer?
 

Neptukker

Forumguru
@andrehj

Het onderdeel 3t0061580 is wel via de duitse dealerorganisatie leverbaar zoals hieronder te lezen. Ik weet de prijs nog niet maar die zal wel meevallen. Ik heb in ieder geval een bestelling geplaatst.De prijs laat ik nog weten.




Hallo Hr. ******,

die Tunnelabdeckung mit der Nr. 3t0061580 ist leider nicht vorrätig.

Kann Ihnen dieses Teil bestellen würde eventuell morgen hier sein.


Mit freundlichen Grüßen


Stefan Domesle

Service

-----------------------------------------------------------------------------------
AUTOHAUS BROCKHUES & ENGELKE GmbH & Co. KG

Düppelstraße 9

48599 Gronau


Tel. 02562-922-26 Fax.02562-922-23

E-Mail: s.domesle@brockhues-engelke.de

Internet: www.brockhues-engelke.com

-----------------------------------------------------------------------------------
 

CDK

Forumguru
ik kan vandaag nog bestellen zonder verzendkosten bij superskoda en het op 5 september meenemen voor @andrehj eventueel, laat maar weten dan aub per PM.
 
Bovenaan Onderaan