Accessoires voor de S3

gdisselkoen

Forumguru
@EdK Dat kan natuurlijk ook. ik ben ooit begonnen met een gewone coolbox. Ging er alleen om om wat drankjes koel te houden voor als we een middagje weg gingen. Later werd de coolbox meegenome wanneer we een daagje weg gingen en er ook wat eten in bewaard moest worden. Ik heb toen een coolbox op 12V genomen. Op een gegeven moment zag ik een omvormer in de aanbieding , voor weinig, en bleek ook nog eens hetzelfde merk te zijn als de coolbox. Toen die er ook maar bij gekocht.

Gebruik nu de combo wel eens om in een hotel spullen koud te houden als er geen koelkast op de kamer is.
 

gdisselkoen

Forumguru
Die zocht ik eigenlijk, maar zag ik er zo snel niet tussen staan. Doordat er gaas gebruikt wordt, kun je de kids onderweg nog gewoon voeren.
 

kriva

Lid
De bovenste tablethouder (€19,95) lijkt mij het model te zijn dat ook in de daarvoor voorziene uitsparing past in de armsteun op de achterbank (wanneer deze neergeklapt is).
Dat lijkt me niet mogelijk met het duurdere model.
Het duurdere model houdt de tablet vast op twee overeenstaande hoeken, wat een iets stabielere montage geeft, en iets minder trillingen zal geven, al denk ik dat dat verschil verwaarloosbaar zal zijn.
 
Bovenaan Onderaan