Accessoires voor de S3

HaycoOnline

Donateur
kijk en je zag zeker direct verschil overdag al we horen het wel ik weet wat je gaat zien !
Zojuist even in donker gereden. JEMIG!!! Wat een verschil. Het lijkt wel of je met grootlicht rijdt. Mooi helder wit licht en heb ik het idee dat het licht ook veel breder is. Nu nog even de 50uren afwachten en dan zijn de lampen optimaal.
Dank voor deze geweldige tip. De standaard OSRAM OEM lampen zijn echt 3x niks.
 

fastpeter

Forumguru
Nou elke lamp standaard in 4200 k geven gewoon duidelijk minder licht ook philips , imitatie xenon nog meer drama, deze lampen kunnen ze pas 1,5 jaar zo krijgen dus goed door ontwikeld , mijn maat heeft een dure a6 met led matrix, nou ik heb nu echt meer licht.

Verder omdat ik tevens het smart light systeem heb met speciale lens op de xenon projector rij je met groot licht waar het kan maar automatisch breder waar verkeer of tegen liggers zijn zie elders dit forum hoe dit werkt.
Deze lampen zijn zo sterk dat op groot licht ik net zo veel licht voor tot achter heb.

Had er ook veel over gelezen en onderbouwde testen gezien voor ik ze kocht want toch bijna 200 euro
Veel plezier er mee licht beeld wordt nog iets beter
 

fastpeter

Forumguru
Als het echt echte zijn, lees op site osram en philips er is veel namaak , bij die van mij zijn de isolators blauw het rechte staafje dus. Heb veel gelezen over imitatie.
Ook als hij defect is garantie tot de deur, nu 2 jaar garantie .
Het is een gok ik zou zeggen probeer het!
 

MrEdge_

Forumguru
als je het bekijkt op de site lijken het wel degelijk over 2 lampen te gaan. Weet je hoeveel de verzendingskosten bedragen?
Wat @BadBert zegt. Het is gratis verzending met aannemelijke kans op douane en dus op belasting. Maar dan nog ligt het ver onder de prijs. Ik zag 1 negatieve beoordeling (op 209 positieve, van die verplichte "fan-tas-tisch" beoordelingen) waarin iemand zegt dat ze fake zijn.

@fastpeter dat was me ook al opgevallen inderdaad, de kleur isolator komt niet overeen met die van de Osram site.
 

RefleCs

Forumguru
Ik ga morgen even de dealer bellen om te kijken of het mogelijk is om schermpjes in te laten bouwen in de hoofdsteunen. Ik heb nog wat rek in het budget ;) Lijkt me voor de kids een geweldige aanvulling. (Naast de astronautenpakken :deuk:)

Ik heb ook even een witte superb geshopt met zwart dak en zwarte spiegelkappen (omdat het kan):
full
 
Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Daar loopt al een draadje over volgens mij. Of was dat voor de O3. Bij de O3 is het zo dat je de bekleding een stukje naar beneden moet drukken als de hoofdsteun niet verder kan en dat daar dan een palletje zit die je weg moet drukken. Wellicht dat dat bij de S3 ook het geval is.
 
Hallo @fastpeter,
Vandaag de Osram D3s Cool Blue Intense 66340CBI lampen ingebouwd, of beter gezegd mijn vrouw!
Ik zelf heb te grote handen en kreeg het niet voor elkaar. Dus heb ik mijn vrouw maar even gevraagd :bloemen:
Het was even wat friemelen maar zij heeft de lampen keurig vervangen. Ik verheug mij al op de eerste rit in donker en vooral na de eerste 50 uur. PS: Ik heb de lampen bij Xenonlamp.nl gekocht, waren ze toch zeker €20 euro goedkoper.

Vraagje :) heb je de koplampunit gedemonteerd, en zo ja, welke schroeven moeten daar voor los?
 

Monteurtje

Forumguru
Koplampunit hoeft er niet uit. Plastic dop stukje verdraaien. Lamp ook een stukje verdraaien en voorzichtig eruit halen.
Bladzijde 251 van het instructieboekje. (www.skoda.nl) Daar gaat het niet om een xenon lamp. Maar handelingen zijn hetzelfde.
 
Bovenaan Onderaan