Accessoires voor de S3

Neptukker

Forumguru
Zelfde Product ander productnummer waarschijnlijk.

Of niet want er zit wel een productcode gegoten:
ImageUploadedByTapatalk1439664397.295993.jpg

Ik snap het al. De montagehandleiding is universeel, niet het product!
 

Joske

Forumguru
image_of_object
dit is voor de Rapid trouwens, ziet er inderdaad gelijk anders uit :)
 

SuperBartje

Forumguru
Heb de rubber tunnelmat nu ook besteld, gewoon via dealer - die moest ḿ wel in Tsjechië bestellen (levertijd 3 dagen).
De gewone rubbermatten lagen er al in. Aangezien er bij ons twee regelmatig naar de manege moeten worden gehaald/gebracht is dit wel een goede investering.

Gelijk even een paar nieuwe antidiefstalwielboutsierafdekkapjes (scrabblewoord-alert) besteld, want er zijn er 2 verdwenen na de wissel van winter naar zomerwielen.
En ik kwam er achter dat er ook een (antidiefstal)wielboutsierafdekkapjes-trekker bestaat, voor die iets meer als één Euro leek me die ook wel handig dus ook besteld.
Voorlopig is het budget nu weer op :deuk:
 

andrehj

Forumguru
Die (antidiefstal)wielboutsierafdekkapjes-trekker zit toch standaard bij het boordgereedschap bij het reservewiel? Bij mij iig wel, al heb ik em nog nooit gebruikt, want ik monteer die kapjes niet.
 

Octavia1.6i

Forumguru
Fabrikant is I-scale. Abrex heeft het model voorlopig nog niet op de planning staan. Model is ook niet te krijgen in Nederland, ook niet via de dealer. Ik heb de mijne via de Duitse dealer net over de grens.
 

Stian

Actief lid
All,
Ik heb ergens een keer gezien dat een vakje ook meteen een draadloze telefoonlader is. Daarna nooit meer iets van gezien/gehoord. Weten jullie of dit een optie/accessoire is? Het staat niet in de prijslijst.
thanks
gr stian
 

plas0108

Forumguru
All,
Ik heb ergens een keer gezien dat een vakje ook meteen een draadloze telefoonlader is. Daarna nooit meer iets van gezien/gehoord. Weten jullie of dit een optie/accessoire is? Het staat niet in de prijslijst.
thanks
gr stian

Ik heb tijdens de proefritactie van de combi in augustus gehoord dat deze optie er wel gaat komen maar voorlopig nog niet leverbaar is.
 

Giant

Forumguru
All,
Ik heb ergens een keer gezien dat een vakje ook meteen een draadloze telefoonlader is. Daarna nooit meer iets van gezien/gehoord. Weten jullie of dit een optie/accessoire is? Het staat niet in de prijslijst.
thanks
gr stian
Ben je niet in de war met het vakje onder in het dashboard dat voor de versnellingspook gepositioneerd is en dat draadloos het telefoonsignaal versterkt als je daar je telefoon in legt?
 

Stian

Actief lid
Ik bedoel dat vakje inderdaad. Dan heb ik het wel enorm verkeerd begrepen :). Draadloos laden in hetzelfde bakje lijkt me wel een top toevoeging daarop.
 

Tassin

Forumguru
All,
Ik heb ergens een keer gezien dat een vakje ook meteen een draadloze telefoonlader is. Daarna nooit meer iets van gezien/gehoord. Weten jullie of dit een optie/accessoire is? Het staat niet in de prijslijst.
thanks
gr stian
Zo had ik het ook begrepen bij de lancering.

Anderzijds moet je smartphone het ook nog ondersteunen. Je hebt een speciale batterij of adapter nodig.
 

ertromp

Forumguru
ja matjes, prullenbakjes e.d. leuk maar nu is het tijd voor echte upgrades.
ik kwam deze op Facebook tegen en kon het jullie niet onthouden.
is dit van een forum lid? heb ik onder een steen gelegen en dit ergens gemist?
in iedergeval, wat DIK is dit! 2.0 TFSI 300 pk
Bekijk bijlage 42862 Bekijk bijlage 42863 Bekijk bijlage 42864
Dat is de auto van @fastpeter.

Die neemt geen prullenbakje maar gelijk complete stortkokers aan z'n S3
Prachtig Peter !!!!!!!!!!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan