Superb 3 2.0 tsi 4x4 280 pk tunen belgie

Bart81

Forumguru
Die 31000 was veel teveel! Ik weet waarvoor ik mijn vorige( was trouwens identiek dezelfde 2 jaar geleden reeds verkocht heb)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

leon-cupra

Forumguru
In snap eigenlijk niet waarom zo een 280 niet meer verkocht wordt. Luxe en ruimte van een Superb, machtige motor , bakken grip met de 4X4 en in BE qua taksen en verzekering betaalbaar. Moest hier geen lease-Superb op de oprit gestaan hebben, stond er met 200% zekerheid zo een 280 op onze oprit :jaja:
 

oco1979

Forumguru
In snap eigenlijk niet waarom zo een 280 niet meer verkocht wordt. Luxe en ruimte van een Superb, machtige motor , bakken grip met de 4X4 en in BE qua taksen en verzekering betaalbaar. Moest hier geen lease-Superb op de oprit gestaan hebben, stond er met 200% zekerheid zo een 280 op onze oprit :jaja:

vanaf 190gr Co2 ga je die ook niet direct in leasingformule zien.
 
Heel goed @plaza ! Bedankt boor je feedback! Wat houd stage 2 in eigenlijk? En wat voor rijder ben je? Lange stukken of ook korte verplaatsingen? En gas tot onder of sporadische mensen stof geven aan de lichten? En welke motor heb je origineel? 220 pk dan? Bedankt voor je feedback!
 

plaza

Forumguru
Heel goed @plaza ! Bedankt boor je feedback! Wat houd stage 2 in eigenlijk? En wat voor rijder ben je? Lange stukken of ook korte verplaatsingen? En gas tot onder of sporadische mensen stof geven aan de lichten? En welke motor heb je origineel? 220 pk dan? Bedankt voor je feedback!

Motor is standaard 280 pk, stage 2 is chip + grotere downpipe met sporkat + diverse aanpassingen luchtinlaat & luchtfilter , turbopipehose.
Rij wisselende afstanden, hou van pittig rijden, af en toe duitse autobahn , maar overall gewoon sportief rijden met flitsmeister aan .
Woon sinds zeer kort erg dichtbij de duitse grens, dus tank nu altijd ron 102.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ramniv

Senior Member
Zou ik mogen vragen wat je verbruik gemiddeld is. (ik wet het, niet voor iedereen belangrijk, maar ben er een beetje nieuwsgierig naar, want vind het een optie als volgende auto)
 

plaza

Forumguru
1 op 9 zeer sportief
1 op 10 sportief
1 op 11 normaal, vlot rijdend
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

ramniv

Senior Member
Top, dank u! Was gewoon even benieuwd.
Geen idee of dit ook een vraag is voor dit topic, maar hoe liggen de onderhoudskosten ten opzichte van een 1.8, zit hier een groot verschil in?
 
How kerel! @plaza
Ik rij origneel op dit moment, rijdend als een oude opa en heel af en toe eens doortrekken 12.5 gemiddeld op 100...
Dan verbruik jij toch veel minder blijkbaar!
Als jij hem warm rijd, rij je dan binnen de 2km de autobaan op dan of hoe moet ik dat zien?
Want das een groot verschil ten opzichte van originele slakkengang...
 

MaxN

Donateur
Zijn normale cijfers zo te lezen. mals je op Spritmonitor kijkt zijn dit de resultaten van de Superb met deze motor.
B1C4EBEC-B8DF-4776-9E8D-40F65FC2F506.jpeg
 
Bovenaan Onderaan