100 YETI'S naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs.

Wij hebben vandaag, keurig netjes, een telefoontje gekregen van Pon, omdat wij met vakantie zijn, en een mailtje.
De brief wordt naar ons vakantieadres verzonden (wij staan met onze caravan niet zover bij Leusden vandaan :winkie: ).

Tsja Melis, wij voorzagen het vroege tijdstip al, dus wij hebben het dichterbij gezocht. :grin:

Tot zaterdag.

Groetjes van Snel en
 

corsaar

Senior Member
Ik ben echt benieuwd of ze er honderd bij elkaar krijgen.
Niet elke Yeti rijder is een caravan liefhebber.
 

corsaar

Senior Member
Matto brown zijn in het voordeel die mogen eerst. (meest verkocht)
Brilliant silver komen als laatste.
 

vermeer

Nieuw lid
Ben er ook, alleen voor mij geen was-straat, maar serieus handwerk. Pro-tech behandeling en dan is de was straat uit den boze. Super-resultaat,
 
Pro-tech behandeling heb ik op de Fabia Combi ook gehad, nu op de Yeti niet meer,
nu ga ik naar de INDOOR CARWASH resultaat is perfect, geen draaiende borstels maar draaiende lappen.

Heb in de vier jaar Protech niet hoeven te poetsen alleen wassen met water.
Nadeel vond ik bij het minste geringste oppervlakkige krasjes. Tot Morgen Bij De Jaarbeurs

Jan
Yeti 1.8 TSI Active+
 

vermeer

Nieuw lid
Moet helaas vragen: De echte behandeling, of iemand die zegt hem te doen. Heb dit zelf gemerkt toen men mij de behandeling aanbood, dat er vele zijn die pretenderen het te doen, maar in werkelijkheid...

Maar we zullen er zijn morgen.
 
:smiley29: Wel....., wast Pon morgen al die 100 Yeti's voor ons? :ahum:

Snel is nu die van ons (op de hand) aan het wassen, zodat die van ons er i.i.g. als een zonnetje uit ziet. :baby012:

(Wij hebben onze Yeti met wax-oil laten behandelen, onze vorige wagen was daar ook mee behandeld, wat ons goed is bevallen.)

Tot morgen in Leusden.

Ook de groeten van Snel :923:
 

Multi1100

Actief lid
Omdat ik nog maar Junior member ben :winkie:

en was vanochtend al door andere zaken bezet...
zal wel indrukwekkend geweest zijn? al die Yeti's..:super:
 
Bovenaan Onderaan