100 YETI'S naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs.

vanochtend vroeg op nog niet zoveel Yeti's op de snelweg maar bij Afslag Leusden zuid werd het wat drukker en aangekomen op het terrein van Pon was het al aardig druk.

Na het bakje koffie zijn we hartelijk ontvangen en is er een kennis kwis gespeeld met een accesoires waarde cheque als prijs. Na ontvangst van een tasje met lunch en een presentje (een schaalmodel) dus naar buiten (was best fris) en is de foto gemaakt.

We zijn allemaal achterelkaar vertrokken maar voordat we op de snelweg waren was het lint toch wel gebroken. Maar was een mooi gezicht.

In de file naar de Jaarbeurs. Volgens de bijgeleverde route zouden we direct naast de ingang komen te staan. Maar ik denk dat dat niet realiseerbaar was en stonden we jammergenoeg niet in het zicht op een apart stukje parkeer terrein.

Na wat rondgestruind te hebben op de beurs (We hebben al een caravan maar is altijd leuk om te zien) op de Skoda yeti stand een lekker bakje koffie gedronken.

Het was een leuke dag en eindelijk eens wat meer Yet's bijelkaar gezien.

De Yeti bestaat echt !
 

Bijlagen

  • P1030244.jpg
    P1030244.jpg
    24,8 KB · Weergaven: 46
  • P1030253.jpg
    P1030253.jpg
    18,4 KB · Weergaven: 33
  • P1030219.jpg
    P1030219.jpg
    14,6 KB · Weergaven: 21
  • P1030236.jpg
    P1030236.jpg
    19,5 KB · Weergaven: 28
  • P1030258.jpg
    P1030258.jpg
    19 KB · Weergaven: 28
En nog wat fotos rond de beurs
 

Bijlagen

  • P1030262.jpg
    P1030262.jpg
    16,8 KB · Weergaven: 33
  • P1030267.jpg
    P1030267.jpg
    19,1 KB · Weergaven: 29
  • P1030269.jpg
    P1030269.jpg
    21 KB · Weergaven: 34
  • P1030276.jpg
    P1030276.jpg
    23,5 KB · Weergaven: 34

EdK

Forumguru
Inderdaad een leuk samenkomen als je het zo ziet !

Maar nu de hoofdvraag van iedereen !!

Heb je de Yeti's geteld en waren het er werkelijk 250 stuks ?
 

EdK

Forumguru
Ja joh ze vonden hem terug aan de hand van de korte antenne !!
Of was t nou de lange ?
afijn één van de twee
 

hemi24

Forumguru
voor de zekerheid maar op de vrijdag naar de beurs in Utrecht gegaan met de O2, mij was het risico te groot dat de vrouw verliefd zou worden op al die Yeti's..!

Kwam vrijdagochtend onderweg bij Nijkerk al wel een Yeti tegen op de A28, met een redelijke grote caravan. Iemand vroeg vetrokken voor de beurs, of overnacht op het terrein bij Pon?!?
 

wimv

Actief lid
Hartstikke leuk om het nog even terug te zien. Je hebt er wel werk van gemaakt zeg. Complimenten hoor.
 
Prachtig goede Presentatie.....Complimenten!
je zag de mensen in Leusden denken...is dit een terugroep ACTIE....Al die Sneeuwmannen..

Gr. Jan
 

Multi1100

Actief lid
Hey, nog een motorrijder! Leuke site, nemen jullie een 4x4 Yeti als Kampeer/materiaal wagen mee? (on topic he)
 
Ja on topic, mooie caravans gezien....! maar nog even wachten voor 'n nieuwe!
jammer dat de mensen die elkaar spreken op het Skoda Forum elkaar op de meeting in Leusden op enkele misschien na niet herkenden !

Jan
 
Ik zat in een Mato brown :)

misschien een echte Yeti meeting organiseren.
weet nog wel een leuke lokatie.

RCN camping Zeewolde.

mogelijkheid voor huisje en caravan en tenten.
strand restaurant enz

Heb daar volgend jaar een Europees Motortreffen
 

corsaar

Senior Member
Als ik het zo zie en lees is het spijtig dat ik verhinderd was.
Er komt nog wel een nieuwe kans?
 
Bovenaan Onderaan