100 YETI'S naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs.

OuweHippie

Senior Member
De meesten zullen net als ik de email van verrassend Skoda hebben ontvangen.

Ik heb inmiddels de agenda hier op dit forum met deze gebeurtenis aangevuld.

Uiteraard heb ik mij aangemeld voor dit evenement en hoop een uitnodiging te krijgen. Misschien neem ik zelfs mijn BIOD mee want daar ben ik toe in staat. Alleen maar afwachten of ik ook op de dag zelf in staat ben die oldtimer achter de YETI te hangen.

Voor de goede orde de email van SKODA.

Trekauto van het Jaar
Als je als automerk al twee jaar achter elkaar de titel ‘Trekauto van het Jaar’ hebt gewonnen, dan mag je natuurlijk niet ontbreken op de Kampeer en Caravan Jaarbeurs. Wilt u op 23 oktober met Škoda naar de beurs? Zorg dan dat u zich aanmeldt via dit inschrijfformulier. Maar doe het wel snel, want er zijn slechts 100 plaatsen en vol is vol! De geselecteerde leden krijgen automatisch bericht en meer informatie over de dag.

Yeti gespot op de Kampeer en Caravan Jaarbeurs
Škoda heeft een grote stand tijdens de Kampeer en Caravan Jaarbeurs, die van 22 t/m 26 oktober wordt gehouden in de Jaarbeurs Utrecht. Op de beurs vindt u het meest toonaangevende aanbod van de nieuwste (sta-)caravans, campers, vouwwagens, tenten en accessoires. Ook kunt u meedoen aan aan diverse workshops en presentaties bijwonen. En uiteraard de 4 aanwezige YETI's bewonderen.

Mocht je tot de 100 gelukkigen gaan behoren of alvast wil zeggen dat je je hebt aangemeld, dan is dit DE plaats.


Kleine persoonlijke teleurstelling, ik blijk die dag dus al iets op de agenda te hebben staan en zal Skoda helaas moeten berichten dat mijn aanmelding geschrapt kan worden. Dat is dus flink balen.
 
Ik heb ook eerst in de agenda gekeken :) en toen pas opgegeven.

Omdat ik de Yeti heb gekozen voor de caravan hoop ik te worden uitgenodigd :530:
 

snel

Actief lid
heb mij opgegeven ook ik heb de yeti gekozen voor de caravan
dus misschien zien we elkaar
 

OuweHippie

Senior Member
Ik heb ook eerst in de agenda gekeken :) en toen pas opgegeven.
Ik had NIET in de agenda gekeken, daar heb ik mijn persoonlijke secretaresse voor. Die mag mijn blunders corrigeren. :)

't Is wel jammer. Had graag mijn BIOD uit de schuur gehaald.

@hemi24 er rijden er zo'n 1400 rond als ik het goed heb begrepen dus dat zal wel gaan lukken.
 

EdK

Forumguru
Als ze de mijne ff in Tjechie gauw in mekaar zetten en afleveren voor de beurs en me dan ook nog die uitnodiging sturen en me brandstof vergoeden dan zal ik aanwezig zijn !!
 
@Snel

Misschien zien we elkaar eerder ik kom uitRidderkerk en werk in Rotterdam. Jij komt uit Voorne Putten dus wie weet...........

Zie je een Mato bruin dan ben ik het misschien :)
 

Melis

Lid
Hoi allemaal ook ik heb me aangemeld en hoop dat ik uitgenodigd wordt. Mijn Yeti trek normaal een Eriba Touring Troll lmt en dat doet hij geweldig.
 

Erkens

Lid
Ik heb geen caravan en heb eigenlijk ook niks op die beurs te zoeken (laatste keer dat ik op vakantie ben geweest is jaren geleden). Maar lijkt me wel een mooi gezicht, 100 Yeti's :tongue:

Alleen daarom zal het leuk zijn om daar naar toe te gaan :) Ik twijfel nog eventjes...
 
@Tamrex
Uitnodiging ontvangen via VERRASSEND SKODA
Als Škoda Yeti rijder én lid van VerrassendŠkoda heeft u natuurlijk een streepje voor.
Daarom nodigen wij u uit om op zaterdag 23 oktober samen met Škoda naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs in Utrecht te gaan. De dag start met een speciale ontvangst op ons hoofdkantoor in Leusden. Hierna vertrekken we gezamenlijk naar Utrecht. Er is deze dag plaats
voor 100 Yeti rijders en hun introducé. Vanzelfsprekend zijn er voor u geen kosten aan verbonden.



Ook opgegeven voor de Caravanbeurs
Yeti 1.8-Tsi Briljant Silver

Jan
 

TamRex

Actief lid
Ik heb mij vandaag aangemeld bij Verassend Skoda en gelijk aangegeven graag, in colonne, naar de caravanbeurs in Utrecht te rijden.
 

corsaar

Senior Member
@Als Škoda Yeti rijder én lid van VerrassendŠkoda heeft u natuurlijk een streepje voor.

Ik heb geen trekhaak en geef niks om een caravan wat moet ik daar doen ?
 

EdK

Forumguru
Ik denk dat ik me ook ga aanmelden met de mededeling dat ik graag mee wil doen en dat zij daar in kunnen zorg dragen als ze zorgen dat me Yeti een maand eerder wordt afgeleverd !

Zou het helpen ??
 

EdK

Forumguru
:ot:

Tsja als ik nu in de kantine had ges\zeten had je een eerlijk antwoord gehad
Maar ja vanwege de regelgeving hou ik me in ! :grin:
Trouwens de kantine kinderen slapen weer !! :uitlachen:
 

OuweHippie

Senior Member
Welnu, ondanks mijn afzegging ben ik toch uitverkoren en MOET ik dus maar gaan nietwaar?

Zal een hele toer worden om tijdig op mijn volgende afspraak te kunnen zijn, maar het ritje naar de beurs lijkt me gewoon verschrikkelijk leuk.

Helaas gaat de HHH, onze Happy Hippie Home, niet mee want waar ik ook heen moet is er echt geen plek voor onze caravan.

full.jpg
 

EdK

Forumguru
zou je HHH juist wel meenemen ! Misschien krijg je als beloning wel een nieuwe laatste KIP caravaan mee terug
Die letters HHH zijn zo over te zetten !!
 
Bovenaan Onderaan