100 YETI'S naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs.

OuweHippie

Senior Member
full.jpg

Nou vooruit dan maar. Heb maar een van mijn actiesfoto's opgeduikeld. Dit was op de camping in La Forge de St. Marie eerder dit jaar.

Wasmachineman

Forumguru
Mooi. We zijn wel erg offtopic hier maar dit roept om een nieuw topic:
Foto van jou en jouw Skoda! Uit de anonimiteit ermee!
Eens even kijken onder welke afdeling ik dit mag openen....en morgen maak ik een mooie foto van wmm in actie in de auto!

Wasmachineman

Forumguru
Mijn zoon is een topfotograaf! Ik breng hem en broertje naar school en voor hij de klas in gaat mag hij 3 pogingen wagen! Zijn broertje ook anders krijgen ze ruzie natuurlijk. Dan moet er wel een goede foto tussen zitten die ik 's avonds post!

FredV

Banned
Ik heb geen trekhaak maar mn auto trekt wel veel aandacht.
Mag ik nu toch naar de Kampeer en Caravan jaarbeurs?

EdK

Forumguru
Waar blijft die foto van WMM gemaakt door zijn zoontje ?
Of weigert ze zoon een foto te maken ?

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]
Het gaat hier over de Caravanbeurs en niet over foto's van jou en je Yeti. Daar wordt ook geen topic over geopend (we hebben hier geen Offtopic forum meer weet je nog?)
Graag ontopic blijven dus!
[/MODERATORBREAK]

Wij gaan komend weekend voor een week de hort op, zijn dan dus niet thuis.

Weet iemand iets meer over het verzamelpunt, tijd etc. op zaterdag 23 oktober?

O ja logisch, Pon zit in Leusden, dus dat moet het verzamelpunt zijn.

Rest mijn vraag hoe laat we daar verwacht worden en hoe het verder gaat.

wimv

Actief lid
Helaas is de tijd e.d. nog niet bekend. Deze week zou er nader bericht volgen. Als je de hele week weg bent neem dat even telefonisch contact met Suzanne Burger op tel nummer
0800-2834463. Zij stuurde de brieven rond. Leg de situatie even uit. Misschien weet zij al meer.

Ik was al van plan om morgen even te bellen, maar handig dat ik nu de naam van de contactpersoon heb, waarvoor hartelijk dank.

Bovenaan Onderaan