100 YETI'S naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs.

Nee, inderdaad, wij weten nog niks....., ik heb vrijdagmiddag gebeld, maar ze wilden mij niet doorverbinden met Suzan...., dit staat in hun (antwoord)mail aan ons te lezen:

"In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende meedelen:

Wij hebben uw vraag voorgelegd aan de desbetreffende afdeling.
Zij hebben ons laten weten dat alle deelnemers dit weekend of anders uiterlijk maandag de bevestiging van deelname
en het programma zullen ontvangen.

In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

Pon's Automobielhandel B.V."

wimv

Actief lid
Nee, helaas niet. En eerlijk gezegd verwacht ik vandaag echt geen bericht hoor. Dat zou inhouden dat de brieven zaterdag gepost zouden moeten zijn.

Melis

Lid
Betekent dit dat er nog niemand bericht gekregen heeft. Ook ik niet maar het is vandaag dinsdag dan zal het er toch bij moeten zitten als de post komt. Het lijkt mij dat na de eerste brief de ander al binnen had moeten zijn. Ik hoop dat Pon zich aan zijn woord hou want het leek mij wel leuk om met 100 Yeti naar de beurs te gaan.

pen

Lid
Ja, ik vandaag (19/10) de post gehad met de uitnodiging/routebeschrijving zijn vrijdag j.l. verzonden Pen

corsaar

Senior Member
De post wordt mondjesmaat op zaterdag bezorgd op maandag ook al niet
dus op dinsdag de grootste kans. Er is wel wat veranderd door TNT.
Het is niet allemaal aan Pon toe te schrijven.

Melis

Lid
Ja ik heb hem ook vandaag binnen gekregen, dat wordt vroeg op om op tijd te zijn in Leusden vanuit Spijkenisse. Maar in ieder geval ben ik er lijk me leuk.

wimv

Actief lid
Ook de mijne is binnen ! Tot zaterdag !
PS: wel even de auto's wassen voor de foto he?
Wim

OuweHippie

Senior Member
Ik heb via info@skoda.nl (nogmaals) laten weten (middels een heel verhaal) dat wij niet kunnen.

Ook hier wil ik nogmaals benadrukken hoe ontzettend kl**** wij het vinden, vooral omdat er een foto van die 100 YETI's en hun berijders wordt gemaakt die men thuis gezonden krijgt.

Mis ik nog een aandenken ook. Als het iets is voor op/aan/in de YETI dan baal ik dubbelop. Misschien is het wel een korte (SKODA-groene) antenne. :)

Naar vanmiddag bleek had ik sowieso niet met de HHH kunnen komen. Men is op het idee gekomen om de (doorgaande) laan in ons fraaie dorp te gaan herbestraten precies op dat stuk waardoor ik niet met de auto bij mijn schat kan komen.

Iedereen natuurlijkheel veel plezier gewenst, ik ben stikjaloers.

Bovenaan Onderaan