100 YETI'S naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs.

snel

Actief lid
zien we elkaar daar ook uitnodiging gekregen behoor bij de 100 doe mij maar een nieuwe avento

Melis

Lid
Ook een uitnodiging gekregen maar ik ga liever voor de Eriba touring 555 of de pontos. Ligt harstikke laag en goed achter de Yeti.

OuweHippie

Senior Member
Wat moet ik nou met een KIP? Ik heb nu een BIOD-caravan en geloof me, beter is er niet. Ook niet de Avento die we van 1980 tot 1983 hadden en die er vrijwel identiek uitzag. Ik wil minstens er een nieuwe BIOD voor terug.

Maar on-topic, het is wel leuk zo'n beurs op te gaan om vast te stellen dat in de 36 jaar dat wij met een caravan aan de rol gaan er feitelijk niets is veranderd. Ok, het uiterlijk is meestal veranderd en binnen in zo'n ding zijn de kleuren lichter maar dat zal me een worst zijn.

We slapen in de sleurhut en mijn bloemenmeisje kookt er in. Warm water en een magnetron of airconditioning hoeft voor mij niet. Je bent toch meestal buiten.

Het enige wat ik nooit zou willen missen is mijn Nespressomachine maar die kan zelfs in een tent mee. :)

EdK

Forumguru
Denk het wel Corsaar, want op mijn mail om mijn wagen eerder af te leveren zodat ik mee kon doen is tot heden niet gereageerd !
Dus maw ze hebben er blijkbaar genoeg !

TamRex

Actief lid
Nou dat wordt dus afwachten of ik ook tot de uitverkorenen ga behoren!
Kheb er wel zin an!

Trouwens om een goede verdeling te krijgen tussen de 1.2 en 1.4 Yeti's kunnen 'ze' (Pon's) niet om me heen... hahaha.

OuweHippie

Senior Member
Nou, na een langdurig wikken en wegen haak ik nogmaals af. Vreemd dat Skoda ondanks mijn afzegging mij toch uitnodigde.

Ik stond lang in twijfel maar ik ga zo'n hele dag op pad lichamelijk absoluut niet redden. Realistisch zijn is soms moeilijk en ik had er echt zin in. Het is niet anders.

wimv

Actief lid
@Ouwe Hippie: dat vind ik nou jammer. Had graag even met je kennis gemaakt.:aangenaam:

Bovenaan Onderaan