@Tees , Leon zegt dat het geen enkel probleem is voor hem en ik luister toch altijd naar Leon
@HarrieSkoda thx, gaan we zeker doen. Avatar is aangepast. De M2 missen … vandaag niet echt. Zoveel nog te ontdekken aan de Porsche dat we geen tijd hebben om nog aan de M2 te denken. M2 was aan de ene kant wel een monster, brute kracht. Cayman is een totaal andere wagen. Qua rijden kan ik nu wel al zeggen dat de M2 absoluut niet aan de Cayman kan tippen. De cayman rijdt zo machtig goed, plakt aan de baan, bochten is precies rechtdoor, geeft zoveel vertrouwen, rijdt enorm “licht” … de MX5 had zo een beetje een gelijkaardig gevoel maar waarbij de Cayman nog 10 treden hoger staat.
Ook enorm opvallend hoeveel reacties ik op het werk krijg op de cayman. Op de M2 kreeg je wel reacties , maar enkel van liefhebbers, bij de Cayman reageert quasi iedereen. Wagen stond aan mijn bureau geparkeerd. Raam stond open. Dan hoor je enorm veel collega’s er positieve reacties op geven. Niet zozeer naar mij (weinigen weten dat het de mijne was), maar zo onderling naar andere collega’s in de trend van “hier se , mijne nieuwe weekendwagen” , een andere collega die ook wel liefhebber is “nie normaal !!!” ….