Pimp your Kodiaq

De Stip

Forumguru
@Peanut , jazeker kan dat. Ik heb het bij mijn Karoq SB ook gedaan en ziet er veel beter uit. Informeer bij het bedrijf in Barendrecht genaamd Perfect Carwrap. Tenzij je natuurlijk ver uit de buurt woont, dan is Barendrecht een niet voor de hand liggende optie :D
 

Bijlagen

  • IMG_8180.jpg
    IMG_8180.jpg
    146,2 KB · Weergaven: 655
  • IMG_8183.jpg
    IMG_8183.jpg
    102,3 KB · Weergaven: 588

Peanut

Senior Member
nice, ziet er goed uit! Wat waren de kosten ongeveer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

De Stip

Forumguru
Lastig te zeggen Peanut. Ik kreeg het deels als vrienden dienst. Maar rond de €140,- zou wel moeten lukken denk ik. Check even hun site en stuur ze een app.
 

De Stip

Forumguru
Gewoon plaatsen @Theboss2 . Die lui van de leasemaatschappij komen je auto echt niet tussentijds controleren. Het lijkt me meer een "heb er niet zoveel zin in" van de dealer. Op ons forum kun je anders prima lui vinden, die je op weg kunnen helpen bij zelf montage.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Zou ook gewoon monteren, en als ze er over beginnen aan eind lease tijd zeg je gewoon dat je kwaliteit van chroom erbarmelijk vond en laat je als voorbeeld de voorkant zien...."alle chroom is verdwenen " ...:pieker::pardon:

Vergeet niet dat wat je gekocht hebt gewoon OEM skoda is ....
 

Emporionelis

Forumguru
Wat een onzin idd. Gewoon doen. Doe ik ook altijd (vrij fors), nooit problemen mee gehad. Zolang je de onderdelen laat zitten of netjes kan terugzetten is het geen probleem.
 

2020Kodiaq

Senior Member
Ik ben nog in afwachting van mijn Sportline in Steel Grey. Het Skoda logo voor op de neus van de wagen heb ik inmiddels in de juiste kleuren besteld.

Ik probeer op dit moment het logo nog gratis te laten plaatsen bij de dealer. Ik heb een kleine leasemaatschappij met hen in contact gebracht waardoor ze nu al drie auto’s hebben mogen leveren. Dan zou dat toch wel moeten lukken, toch?

De antraciet velgen wilde ik inwisselen voor zwarte. Het is alleen belachelijk dat je er zo weinig geld voor terug krijgt. Nieuwprijs 2295 euro, inwisselprijs 750 euro. Ik wilde ze graag ruilen voor volledige zwarte velgen welke dezelfde nieuwprijs hebben, maar die vlieger gaat dus niet op.
 
Dat logo heb je gemakkelijk zelf geplaatst hoor. Daar moet je je geen zorgen over maken.
Maar als je de dealer toch aan verschillende verkopen geholpen hebt, kunnen ze misschien wat extra doen voor je velgen?

Een andere oplossing is de velgen te laten poedercoaten.
 

2020Kodiaq

Senior Member
Juist omdat het zo’n kleine moeite is kunnen ze dat toch wel doen?

Met de velgen konden ze niks anders doen dan de inwisselprijs hanteren. Teleurstellend.

Poedercoating is zeker een optie. Is er al iemand die dat gedaan heeft met de ‘standaard’ 19 inch velgen die mee worden geleverd bij een sportline?
 

SileX

Senior Member
Thx voor de tag @hendrik38

@2020Kodiaq - Logo is prima zelf te doen - heb de mijne ook vervangen door een zwarte.

de velgen; dealer en Pon konden niets voor mij betekenen. Uiteindelijk met de leaseij een deal gemaakt en de velgen laten poedercoaten (https://www.deni.nl/) Jaren ervaring met deze gasten en resultaat is helemaal top - je krijgt ook (meenemen in je prijs) een leenset terwijl je velgen gecoat worden. All in was ik 500 eur kwijt.

Voor fotos. zie deze post; https://www.skodaforum.nl/forum/posts/855443/
 

2020Kodiaq

Senior Member
Bedankt voor je reactie. Ziet er erg mooi uit. Al is Zwanenburg behoorlijk uit de richting, het is wel het overwegen waard. Heb jij ook 19 inch wielen onder je auto liggen?
 

hendrik38

Forumguru
Het vinden van een bedrijf die ook een leen set kan leveren is ook niet groot volgens mij. Ik heb er een velg laten repareren. Prima service iig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jan-Willem Vissers

Senior Member
Bij lederinbouw Nederland en de keuze is reuze haha op dit forum staat er nog ergens 1 die heeft het meteen van af het begin gedaan.
Je bent de auto ongeveer 3 dagen kwijt. En die rode stiksels passen mooi bij de buitenkant wij hebben namelijk de corrida red uitvoering. Misschien binnenkort een nieuw setje velgen er onder en langs de chip boer. Ben zeker nog niet van plan om hem de deur uit te doen zeker nu ik zie dat je hem alleen nog maar in 1,5 liter kan kopen. We hebben nu 2 l 4x4 benzine.
https://www.lederinbouwnederland.nl/
 

R_Dex

Actief lid
Ik zag ergens in dit topic iets met telefoonhouders voorbij komen.
Ik gebruikte al jaren een Brodit klem en houder in mijn SuperB.
Voor mijn Kodiaq hoefde ik alleen de klem te bestellen (€26,00) en de telefoon zit weer op de voor mij vertrouwde plek. Na wat Kabelmanagement zelfs netjes weggewerkt waardoor het schuifdeksel ook netjes dicht gaat.
Heel misschien dat ik nog eens een zwarte kabel ga leggen, maar die moet ik eerst ergens vinden. (In de Brodit telefoonhouder klikt precies het formaat van het lightning kopje van de orginele Apple kabel)

c43890563bdffbb0cf5cdbd1d826013d.jpg

d5b51683d748a90fe90f77fa3114b773.jpg

9237403c6737f2173c17151e4bd4fee7.jpg

c7dd296140efc4f8fe890a13d9e6aa11.jpg

d4c8f9d18a5cd63a4900aea7199ef2c4.jpg

bea03a2c097d0a9ffb28851f77d41c84.jpg



Kodiaq 1.5TSI 7DSG, Steel Grey 2018
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan