Driving mode; tips & tricks

Maarten

Forumguru
Ik denk dat je de stand individual alleen maar hebt wanneer je DCC (Dynamic Chasis Control) hebt. Correct me if I’m wrong.

Dat zou e.e.a. verklaren. Dat heb ik inderdaad nergens kunnen ontdekken. In deze Karoq dus enkel de paar opties zoals op de foto, zonder verdere mogelijkheden dit aan te passen.
 

Jooo...

Forumguru
Natuurlijk zou dit tussen de modellen heen wel anders kunnen zijn. Ik vergelijk altijd met een fl Octavia omdat ik die in het bezit heb. Ik vermoed wanneer er vragen zullen komen over de O4 dat we dan niet meer zullen kunnen vergelijken.
 

LdN

Forumguru
Ik denk dat je de stand individual alleen maar hebt wanneer je DCC (Dynamic Chasis Control) hebt. Correct me if I’m wrong.
Nee hoor, ik heb geen DCC maar wel een instelbare individual.
Heb de optie wel mee besteld dus heb de bewuste knop en de drie sleutels.
Overigens blijft de keuze ook bij mij niet behouden na uitschakelen van het contact wat mijn vorige octavia wel deed.
 

Jooo...

Forumguru
Ah dus blijkbaar kan je die optie dan bijbestellen. Ik zou even moeten kijken op mijn bestelformulier/factuur welke opties er dan voor zorgen dat je drive mode kan kiezen. Ik kan voorlopig wel nog geen link vinden tussen de reden waarom het bij sommige wel en bij andere niet onthouden wordt.
 

Henrik

Forumguru
Ik heb de optie ook bijbesteld. Dus hardware aanwezig om gekozen rijmodus in te schakelen. Heb geen drie, maar twee sleutels. gekozen stand wordt niet onthouden na uitschakelen contact.
 

rogierl

Senior Member
Wie heeft connecties bij Skoda om het officiële antwoord te achterhalen? Of het nu wel of niet officieel wordt onthouden. Ben namelijk zeer benieuwd en afzonderlijke Skoda dealers weten het simpelweg niet ben ik bang.
 

ertromp

Forumguru
Wie heeft connecties bij Skoda om het officiële antwoord te achterhalen? Of het nu wel of niet officieel wordt onthouden. Ben namelijk zeer benieuwd en afzonderlijke Skoda dealers weten het simpelweg niet ben ik bang.
ik krijg toch echt vermoeden dat je dealer niet goed gecodeerd heeft. Heeft je dealer met VCDS of met ODIS gewerkt? Met ODIS is het een gepuzzel om vooral de coding goed te zetten omdat daar heel secuur de bytes geteld moeten worden
 

rogierl

Senior Member
ik krijg toch echt vermoeden dat je dealer niet goed gecodeerd heeft. Heeft je dealer met VCDS of met ODIS gewerkt? Met ODIS is het een gepuzzel om vooral de coding goed te zetten omdat daar heel secuur de bytes geteld moeten worden
Geen idee , zou ik -als klant- ook geen kennis van moeten hebben vind ik.
 

EdK

Forumguru
zou ik -als klant- ook geen kennis van moeten hebben vind ik
Nee dan heet het interesse wat men heeft uitgevoerd !
Ik wil ook graag weten wat er is gebeurd en gedaan ondanks dat ik soms ook de kennis niet heb !
Maar misschien komt dat ook omdat ik een technische achtergrond heb...:pieker:
 

rogierl

Senior Member
Haha ja. Ik had alleen niet verwacht dat de officiële Skoda dealer dit soort simpele vragen niet zou weten.
 
Bovenaan Onderaan