Karoq style 1.5TSI DSG 150 pk geen gas respons bij koud of vochtig weer

Ik wist niet dat er een website van het RDW was waar alle terugroepacties op staan. Nu ik het wel weet vraag ik mij eigenlijk wel af of je er vrolijk van wordt,... :shutup:


Onderstaand een overzicht van alle terugroep acties op de Karoq


upload_2019-10-17_14-1-14.png
 

SNARFB

Senior Member
Klopt helemaal. 23e update, 25e tuning. Heb Skoda gebeld waar ik voor de update voor 25 oktober terecht kon. Gelukkig kon het in Amsterdam. Daar werk ik toch
Dat is ook een interessante. Welke basissoftware wordt gebruikt voor de tuning? Is je auto nu al getuned?
 

EdK

Forumguru
handige site; voor mij niets te vinden gelukkig
Wel ik heb hem eens losgelaten op de Fabia, en daar komen toch enkele dingen naar boven.
Maar wat je er niet uit op kan maken mbt een motorprobleem is om welk blok het dan gaat
Maar 2 dingen ook mbt de airbag's
Deze straks maar eens uitprinten en zodra ik binnenkort een afspraak voor eerste beurt ga maken 30K/2jaar deze even overleggen aan de heren die in loondienst zijn van de dealer
 

Rosinfield

† In Memoriam
Software versies kunnen sowieso erg verschillen. Zelfs binnen één merk, type en motorisering. Heb dat ooit aan de hand gehad met mijn Yeti waarbij de dealer uit arren moede de software had vernieuwd om een terugkerend lampje probleem op te lossen. Gevolg was dat OBD tuning niet meer lukte en ik met een box genoegen moest nemen.
 

SNARFB

Senior Member
Als mijn software op de 25e nieuwer is dan de software bij tvs, gebruiken ze mijn basis software. Het is een tuning op maat.
Dat lijkt me prima. Het moet niet zo zijn dat de tuner de (basis)software gebruikt waarin het stotterprobleem (nog) niet is opgelost.
 

Pendragon

Forumguru
Dat lijkt me prima. Het moet niet zo zijn dat de tuner de (basis)software gebruikt waarin het stotterprobleem (nog) niet is opgelost.
Nee, dat doen ze gelukkig niet. Meestal zijn ze ook goed bij met de versies. Die van mij zullen ze dan net nog niet hebben, maar ik ga woensdag na de update gelijk kijken welke versie ik heb gekregen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

SNARFB

Senior Member
Nee, dat doen ze gelukkig niet. Meestal zijn ze ook goed bij met de versies. Die van mij zullen ze dan net nog niet hebben, maar ik ga woensdag na de update gelijk kijken welke versie ik heb gekregen.
Als je motorregelapparaat 05E906018R hebt, zul je versie 9832__V001 krijgen.
 
Bovenaan Onderaan