Kodiaq probleempjes.....

CBreedijk

Donateur
Het vergrendelen (kessy) door de vinger op een sensor te leggen, werkt bij mij regelmatig niet. Zelfs niet als ik de sleutel in dezelfde hand houd. Openen is nooit een probleem. Hebben meer mensen dit issue of heb ik misschien een brakke sensor of teveel straling in de buurt?

Ik moet echt mijn vinger over de sensor “vegen”.
En dan werkt t prima bij mij.
Alleen de vinger er tegenaan houden is bij mij ook niet voldoende.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik hoef niet over de sensor te vegen, even een of meer vingers er losjes tegenaan (mag ook de bovenkant zijn, of de rug van de hand, of ('s zomers in dunne kleding, terwijl ik mijn kajak op het dak sta vast te sjorren) gewoon mijn bovenbeen er even tegenaan laten leunen en KLIK!
 

Tuono

Lid
Het gekke is dat mijn linker hand meer problemen geeft met het kessy vergrendelen dan de rechter. Tevens lijkt mijn Iphone XR welk voor een bepaalde storing te zorgen. De autosleutel heb ik vaak in de broekzak zodat het niet in de jas blijft vlakbij de voordeur. Mijn ietwat lange jas hangt er dan nog overheen met wat spullen zoals portemonnee. Die zorgen ook voor storen van het signaal lijkt het. Maar het knopje op de AB werkt altijd wel.
 

CDK

Forumguru
Gisterenavond kwamen mijn achterpassagiers tot de ontdekking zowel de achterbankverwarming als de temperatuurinstelling van de climatronic niet meer functioneerden :cry: Kortom het hele bedieningspaneel werkt niet meer....
 

CBreedijk

Donateur
Gisterenavond kwamen mijn achterpassagiers tot de ontdekking zowel de achterbankverwarming als de temperatuurinstelling van de climatronic niet meer functioneerden :cry: Kortom het hele bedieningspaneel werkt niet meer....

O ohw. Niet op een of andere manier vergrendeld in het hoofdscherm?

Succes
 

Rayzman

Actief lid
De temperatuurregeling achter is in het menu te blokkeren, waarschijnlijk de stoelverwarming ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Frenk21

Forumguru
Probleem met het draadloos opladen van de telefoon blijft. Foto gemaakt van de telefoon in de lader met de melding dat deze te heet is geworden en het opladen stopt(ze willen nu eenmaal bewijs hebben dat ze kunnen overleggen aan PON).
Er is nu een nieuwe unit besteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan