Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
Thanks all!

Zaterdag eens een lekkere toer gaan rijden.. Ik moet zeggen zo soepel dat de wagen loopt voor je het weet zit je aan 200.. En dan de dsg butter smooth..

Voor nu dus meer dan vermogen genoeg..

Maar wie weet komt er ooit nog een is 38 onder de kap..
Seg bram en geen andere velgen in de planning ???
Wel ik zal eens zeggen wat er nog op de planning staat in de loop van het jaar..

KW DDC
Magnesium velgen
Goede zomer banden (want de pzeros zijn niks waard)
En dan kleine dingen die wheelhop volledig doen verdwijnen..

Mvg, Bram
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kurtje

Forumguru
Als je dan toch zou veranderen, steek dan ineens de nieuwe TTE475 onder de kap...
Je hebt al de rest van de mods zitten, laat die lekker safe afstellen op een 400pk of zo en gaan ermee!
 

leon-cupra

Forumguru
Het zou een mod zijn waarin je jezelf zou tegenspreken. Het koppel eerst laten beperken om daarna een grotere turbo te steken voor meer vermogen.
 

leon-cupra

Forumguru
Wat ik wil zeggen: stel dat bram de 340 pk nog niet rap genoeg vindt na een tijdje en toch besluit om een grotere turbo te steken dan verandert apec die koppel beperking direct
Het is dat dat tegenstrijdig is. Koppel is nu beperkt omdat 470Nm genoeg is voor een fwd. Meer is teveel voor een fwd. Dus als er een grotere turbo op komt, stijgt vermogen en koppel maar hij vindt het koppel nu al genoeg. En om enkel de peekaas dan te verhogen .... :pieker:
 

CDK

Forumguru
@Tuner111, zie ik nu een zelfde vermogen met meer koppel zonder hardware aanpassingen :pieker: Dan had APEC er toch nog wel heel wat meer uit moeten kunnen peuteren lijkt me?
 

dirkie996

Forumguru
Idd!

Maar ik ben blij met het vermogen voor nu.. Apec staat er voor gekend om niet de hoogste vermogens te geven.. Was ook de rede dat ik daar gegaan ben..

Better save than sorry...
Ja,ok, maar al die andere wijzigingen, die tenslotte ook kosten, hebben nu eigenlijk geen nut, zoals die grotere intercooler bijvoorbeeld. Mods zijn leuk, maar heb je er wel wat aan? Als je safe wilt gaan, wijzig dan niks, of ga voor standaard chippen.
 
Bovenaan Onderaan