Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

leon-cupra

Forumguru
Mooie cijfers !!

bewust voor gekozen.. als ik apec liet doen zat ik aan +500nm... maar voor een FWD is 460 ruim genoeg :)
Je hebt reeds het max koppel op 2250 toeren. Geeft dat dan zo een verschil als je naar 500Nm zou gaan? Verschil is dan toch niet dermate groter?

We verwachten nu wel een 0-200km/u filmpje :jaja::jaja: ;)
 

Jooo...

Forumguru
Bij Deze.. Wat een bewogen week...

Zo voor de komende maanden is het modden even gedaan maar deze zomer komt er nog een KW DDC kit onder om de rode baron toch meer naar de aarde te brengen en een nog betere wegligging..

Mvg, Bram !

Ik ben benieuwd naar de kw ddc kit, zou ook graag de mijne wat lager hebben (2 a 3 cm) maar ben toch aan het twijfelen hoe...
Er zijn er veel die afraden om gewone verlaagde veren te plaatsen op een auto met ddc! Maar kw ddc :tegek: is mij voor de moment nog een beetje te prijzig :pardon:
 

Tuner111

Forumguru
Ik ben benieuwd naar de kw ddc kit, zou ook graag de mijne wat lager hebben (2 a 3 cm) maar ben toch aan het twijfelen hoe...
Er zijn er veel die afraden om gewone verlaagde veren te plaatsen op een auto met ddc! Maar kw ddc :tegek: is mij voor de moment nog een beetje te prijzig :pardon:
Kwaliteit kost geld eenmaal.. Maar je krijgt er veel voor trg!
 

Kurtje

Forumguru
Ziet er heel goed uit Bram, ga je veel plezier van hebben!!

Op de stock grafiek zie je ook hoe geknepen de stock motor is :) max vermogen al op +-5200rpm terwijl na tuning hij zijn max vermogen heeft net boven de 6000rpm.

Nu dat vermogen maar gebruiken eh :D
Ritje naar de ring komt dat goed van pas :D
 
Bovenaan Onderaan