Canon-Eye
Donateur
Lang muurtje zeker?Moet ook 2 min. lopen om mijn auto te vinden terwijl we alleen gescheiden zijn door een muurtje

Lang muurtje zeker?Moet ook 2 min. lopen om mijn auto te vinden terwijl we alleen gescheiden zijn door een muurtje
Echt zonde van je tijd. Ik zou wat anders gaan doen...Het wordt dus even afwachten maar dat doe ik al vier dagen.
Als ik me wagen afsluit, dan controleer ik dat nog even door de deurgreep nog even te betasten.
Daar heb ik m’n inklappende spiegels voor...Als ik me wagen afsluit, dan controleer ik dat nog even door de deurgreep nog even te betasten.
Moet onwillekeurig toch denken aan die man die telkens het licht aandeed van z’n kamer om te controleren of het licht nu werkelijk uit was... #dwangneuroseDaardoor kan er worden gecontroleerd of de wagen is vergrendeld.
Dan vervangt Kessy dus het "probleem" van het actief en bewust moeten ver- en ontgrendelen niet, maar verschuift het alleen naar een andere actie. Nou, lamaarzitte wat mij betreft. Meer last dan gemak van (wat blijkbaar niet geldt voor het dievengilde).dat dacht ik ook, maar als ik de handleiding goed begrijp moet je wel degelijk een actie uitvoeren om de wagen te vergrendelen.
De sleutel in het contactslot steken en omdraaien in plaats van op de start/stop drukken ga ik ook nog wel redden, voorlopig.
Als dat niet meer lukt, wordt het tijd voor de Vervoer op Maat-taxi...![]()
Jaja stiekum soliciteren zeker......Ik heb om ze een beetje te helpen maar alle info gestuurd wat nog niet werkt en wat wel werkt.