Mijn Skoda App issues

marang73

Forumguru
Het inloggen lukt mij al niet. Na klikken op Inlogen gebeurd er helemaal niets.

Ik heb de app maar verwijderd .... probeer het over 6 maanden nog wel een keer als versie 1000.100.99 beschikbaar is.
 
Er zijn ritten gemaakt en een of meer deuren zijn geopend: dat waren berichten die in de vorige app werden vermeld maar nu nog steeds niet.
Ook de conditie van de accu wordt niet meer weergegeven in de nieuwe app. En Parkmobile lukt ook nog steeds niet. niet. Pffffffff
 

johnboy

Donateur
Gisteren bericht via de mail (ik had een bericht naar de makers van de app gestuurd):

Beste heer van der Ster,


Zoals u helaas gemerkt hebt zijn er met het lanceren van de nieuwe app een aantal technische problemen opgetreden die we momenteel met de grootste spoed aan het oplossen zijn. Volgende week zal een nieuwe app release beschikbaar komen waarin de belangrijkste problemen opgelost zijn.


Belangrijk om te weten: er is geen data verloren gegaan, dus uw ritten zijn beschikbaar in het systeem en zullen volgende week ook in de app zichtbaar komen.


Dit is niet de experience die u van ons mag verwachten, waarvoor onze excuses. Wij doen er alles aan om de problemen zo snel als mogelijk op te lossen.


Klantenservice MIND

Nog even afwachten dus...
 
D

Deleted member 24009

Ach, we komen er wel....gebruik de app ook niet veel maar het is gewoon hilarisch (of diep triest) dat een dergelijke update vrijgegeven wordt. Inmiddels park mobile en private lease werkend, al heeft private lease nog verkeerde info.
Wat ze wel goed hebben gedaan: na opvoeren leasecontract keurig de melding dat ivm privacy er een controle zou plaatsvinden. De volgende dag netjes een bevestiging dat het contract gekoppeld is.
Het kan dus wel goed gaan...
 

Horkje

Forumguru
Zal nog wel een AVG dingetje zijn daar met al die data.

Ik vind het nu een mooie cleane App zo met het logo. Verder doet het niks en ben ik gelukkig niet afhankelijk van deze App of de data uit deze App..
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb vandaag een email gekregen dat er voor Android weer een update was en dat het meeste dan zou werken. Update Geïnstalleerd..... En inderdaad... Nog niks veranderd. Echt zielig gewoon.
 

Japanese Power

Donateur
Jongens, parkeer die app nu even in de koelkast en kom over een paar weken weer eens kijken voor een update. Misschien werkt het dan in 1 x goed en hoef je niet elke dag gefrustreerd te zijn over een app die niet voldoet aan z'n verwachtingen...
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Ohhh wat heerlijk dat het weekend weer voorbij is en POn weer pogingen doet om jullie allen te pesten....
En ik geniet elke avond weer van alle frusties die jullie hier neerpennen...
kan niet lang genoeg duren......

Volgens mij echt lease rijdertjes pesten....:deuk:

En om even aan te geven wat voordeel kan wezen om gewoon ff te voelen of je deur wel of niet op slot zit of dat je dat met de app doet.
Daarnet twijfelde ik of ik de auto wel had afgesloten dus ik ff naar buiten, en daar staat me buufje van 24 ook.
En lekker mee aan de babbel geraakt doordat ze zag dat ik de wagen controleerde.
En blijkbaar had ik wat liefs gezegd tegen haar, want einde gesprek kreeg ik een lief kusje op de wang...:jaja::pardon:
Tsja dat heb je niet met zo'n app
 

Fabia 123

Forumguru
Misschien werkt het dan in 1 x goed en hoef je niet elke dag gefrustreerd te zijn over een app die niet voldoet aan z'n verwachtingen...[/QUOTE zei:
Je kunt ook gewoon verwachten dat het niet werkt of de app niet gebruiken Blijf je vanzelf vrolijk.
 

Mali

Forumguru
Als alles goed zou zijn heb ik s'avonds niks te lezen en/of te schrijven.
Zou ik nog nooit van een skodaforum gehoord hebben.
 

Mali

Forumguru
Klinkt raar maar ik heb vorig jaar juli een nieuwe iphone 7 gekocht en krijg onder garantie al de 3e nieuwe van de firma apple maar heb nog nooit 1 woord geschreven op een appleforum.
Hier al heel wat meer ☺
 

Japanese Power

Donateur
Zolang het garantie is kun je ermee leven, maar krijg jij niet stiekem een hele nette refurbished.
Je zult daarin zeker niet de eerste zijn die dat overkomt...
 
Bovenaan Onderaan