Mijn Skoda App issues

Patbanbu

Actief lid
Skoda klantenservice maar eens gebeld.
Na een check of ik wel de juiste (bij mijn auto passende) "Mijn Skoda" app had. (als je de MIND Connected Car Module hebt, schijn je een andere app te moeten hebben). Kreeg ik het advies deze opnieuw te installeren en met m'n auto te koppelen. Dit gaf helaas geen verbetering.
Zij vermoeden dat het aan de in de auto geplaatste module ligt, dus adviseren me ter controle van deze module een bezoek aan de dealer.
Bij dealer geweest, waar ze helaas niet veel verder komen dan dat de data aanlevering vanuit het canbus systeem goed zou moeten binnenkomen op de connected module.
Ik moest vervolgens een uur wachten, want hun helpdesk zou pas later bereikbaar zijn. Na dit uur wachten kreeg ik het bericht dat de helpdesk betreft de MIND connect module onbereikbaar is en de accountmanager van de MIND connect module zijn mobiele telefoon niet op neemt. Ik kon dus naar huis en ze nemen contact op als ze nieuws hebben.
Nog geen steek verder dus. :cry:
 

Pendragon

Forumguru
Bij mij werken de meeste dingen wel, maar een paar nog niet. Geen meldingen en ook geen status bij de onderdelen als ABS. Normaal waren die groen of rood naar gelang de status. Verder is de layout maar gepruts waarbij o.a. Bij de score in het hoofdmenu tekst dwars door elkaar staat.
 

johnboy

Donateur
Van de week 1 dag meldingen gehad nu niet. Verdere gegevens qua historie ok, huidige dag heeft hij af en toe moeite mee. Inloggen met pincode werkt redelijk nu.
 

Patbanbu

Actief lid
Teruggebeld door Skoda. Er is een software issue bij MIND, ze zijn er mee bezig een oplossing te zoeken. Er zouden dus meer mensen met dit soort klachten moeten zijn.
 

Michel

Forumguru
Helemaal lekker werkt het inderdaad nog niet. Vandaag kon weer eens de data niet worden opgehaald en dan mag je weer opnieuw inloggen en een pincode aanmaken. Ritten van voor de update, vanaf 8 februari j.l. toen ik de auto in ontvangst nam, zijn nog steeds niet zichtbaar.
 

Pendragon

Forumguru
Nog steeds een drama. Soms werken de meeste dingen en dan ineens kan hij de auto gegevens niet meer vinden en moet je helemaal opnieuw beginnen. Elke dag krijg ik te horen dat het de volgende dag opgelost zal zijn. Nou niet dus.
 

Spector

Forumguru
Vanmorgen werkte de notificaties weer, dus misschien zit er toch schot in de zaak :D

De app kon echter geen verbinding maken met de auto en moest opnieuw inloggen en code aanmaken. Dashboard ziet er goed uit, maar geen toegang tot ritten van voor 12 mei... Ik laat het maar ff zo en geloof het wel.
 
Dit duurt inmiddels +/- twee weken en de app werkt nog steeds niet. Iedere keer opnieuw inloggen. Parkeren Beweging allert Handrem Deuren afgesloten Datum Accu spanning dat zijn zo maar een paar dingen die nog steeds niet werken.
 

Pendragon

Forumguru
Ja, nuttige app of niet, het is onnozel dat ze daar er zo'n bende van hebben gemaakt. Net een nieuwe email van Skoda gekregen dat er weer een nieuwe versie komt en weer excuses etc. etc. nou we gaan het zien.
 
Laatst bewerkt:

bing69

Actief lid
Ja, nuttige app of niet, het is onnozel dat ze daar er zo'n bende van hebben gemaakt. Net een nieuwe email van Skoda gekregen dat er weer een nieuwe versie komt en weer excuses etc. etc. nou we gaan het zien.
En of de duivel er mee speelt, vanaf het mailtje kunnen mijn gegevens niet meer opgehaald worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Spector

Forumguru
En of de duivel er mee speelt, vanaf het mailtje kunnen mijn gegevens niet meer opgehaald worden.
hier dezelfde email waarschijnlijk, de gegevens zouden later wel weer tot je beschikking moeten zijn. De in de email per directe genoemde update is echter nog niet beschikbaar bij Apple....
 

bing69

Actief lid
hier dezelfde email waarschijnlijk, de gegevens zouden later wel weer tot je beschikking moeten zijn. De in de email per directe genoemde update is echter nog niet beschikbaar bij Apple....

Uiteraard, was met de vorige versie ook. Maar je kunt ook lezen dat ze de update van afgelopen week bedoelen...
" Resultaat: een nieuwe update van de Mijn ŠKODA app. Direct beschikbaar voor zowel Android als iOS. "
 

bobsel

Nieuw lid
Ik kan uberhaupt gewoon nog niet inloggen... als ik de app start (ook de nieuwste versi evandaag net gedownload) krijg ik inlogscherm... maar geen van de knoppen reageert (new account, forget password of login) hij blijft gewoon hangen
 

Pendragon

Forumguru
Bij mij is hij nu ook weer totaal in de war. Ik moest nu zelfs mijn auto opnieuw gaan koppelen aan mijn account. Even later weer: kan de auto gegevens niet halen.
 
Bovenaan Onderaan