Mijn Skoda App issues

Mali

Forumguru
De laatste 2 "nieuwe" zou zo maar kunnen ook al mag het niet volgens de NL wetgeving.
Nu is de 3e nieuwe onderweg en deze is compleet nieuw in de doos zeggen ze.

Maar een goede app bouwen is ook moeilijk heb nu een tijdelijke android en heb helaas op beide besturingssystemen kunnen testen hoe slecht deze niet noodzakelijke app werkt.
 

bing69

Actief lid
gisterenavond was het dan zover, de App stond in de Appstore.
Echter (en zojuist ook de eerste rit gemaakt) de teleurstelling is groot.

Er is niets maar dan ook niets veranderd tov de vorige versie.
Het enige wat klopt is mijn kenteken, maar die heb ik dan ook zelf ingegeven. De auto is volgens de app van 2016 terwijl hij toch echt van sept. 2017 is
Van febr. tot mrt ben ik de ritten kwijt. Signalering van deuren en verplaatsing van de auto werkt niet evenals andere signaleringen.

Nogmaals het verzoek breng eerst de oude app terug die werkte, nodig dan een aantal testgebruikers uit en ga eerst testen.
Dit is niet waar ik voor betaald heb.
 

CharlesTucker

Forumguru
Lijkt me eigenlijk wel terecht, zo'n Connected Car module kost 278 euro. Als ie al in je auto ingebouwd zit heb je er dus in principe ook zoiets voor betaald, het behoort dus in z'n totaliteit gewoon te werken. Het is niet een of andere gratis gadget, het kost de gebruiker serieus geld, weliswaar meestal "verstopt" in de aanschafprijs of het leasebedrag, maar dat maakt niet uit, je betaalt er fors voor.
 

BWK

Lid
Bij de 3e update (gisteren) werken nu een paar dingen wel (de km stand en de actieradius al is die niet heel accuraat)
heb iig nog geen kaart/ritten/locatie info

en aangezien bij sommigen wel een kaart getoond wordt denk ik dat het probleem bij (de API van) Google Maps ligt...
 

Spector

Forumguru
Wat dat betreft maak ik ook geen grapje, ik vind het ook serieus triest dat het niet werkt ondanks dat ik er niet veel gebruik meer van maak. PON staat echter niet bekend om het geven van cadeautjes.
 

BWK

Lid
Ik heb vandaag een email gekregen dat er voor Android weer een update was en dat het meeste dan zou werken. Update Geïnstalleerd..... En inderdaad... Nog niks veranderd. Echt zielig gewoon.
Echt helemaal niks???
Bij mij werken er nu maar liefst 2 dingen wel :yeah:
 

BWK

Lid
Oh heel leuk ik moet niet na elke update opnieuw inloggen, maar ook bij het opnieuw starten van de app!!!???
 

BWK

Lid
MijnSkoda.JPG

jeuh heb na opnieuw inloggen een kaart!
de laatste rit datum klopt niet helemaal :arghh:

en na de inlogproblemen zegt die ook willekeurig wagen niet gevonden en heb je helemaal niks meer....
 
Laatst bewerkt:

Michel

Forumguru
De iOS versie is bijgewerkt, maar ik zie nog niet echt verbetering. De actieradius lijkt te kloppen, maar historische data is nog niet aanwezig. En de app loopt regelmatig vast.
 

Fabia II Sport

Actief lid
Heb ook de nieuwe iOS versie gedownload maar het drama blijft.
Continue opnieuw inloggen, geen model gegevens.
Begin aardig op AppGate te lijken
 

CDK

Forumguru
Hier werkt alles weer naar behoren.
Zojuist opnieuw een wachtwoord aangemaakt en alles werkt :jaja:
(Ik draai iOS 11.4 beta 5)
 
Bovenaan Onderaan