Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Bedank voor alle nuttige bijdragen tot dusver ;D

Als je toch spacers zou willen icm met verlaging, wat zou dan een veilige verbreding zijn als je dunne sneeuwkettingen zou gaan gebruiken?
 

Goofy@5E

Forumguru
schrijf je die over op naam van je knappe zus die nog in belgie woont en blijf je er zelf mee rijden....

Ben een eerlijke Belg en zou nooit durven foefelen om fiscaal voordeel te verkrijgen tegenover jullie, dus zal ik maar blijven waar ik ben en af en toe jullie plaatselijke horeca en handelaars sponseren en daarna retour a la maison,
 

EdK

Forumguru
en af en toe jullie plaatselijke horeca en handelaars sponseren
Wij als ollanders kunnen je dan adviseren om eens een kop koffie te gaan drinken in de biologische koffieshop.
En kan je dan aanraden om er een plakje cake bij te nemen...
Zal een geheel nieuwe wereld voor U open gaan...


Haaiiiiiiii
 

Rosinfield

† In Memoriam
De reden waarom dat niet gebeurt, is dat men een grootste gemene deler moet zien te vinden tussen de variabelen comfort en driveability. En dan krijg je dus een auto met een wat deinerige vering en middelmatige wegligging.
 

JvE67

Lid
Alleen Eibach verlagen op de originele schokdempers is leuk om alleen te verlagen en voor de looks, maar om te rijden echt niet op elkaar afgestemd i.c.m. serieus extra kilo’s. Verlagen = 1, Rijden + balast = 2
 

Rosinfield

† In Memoriam
Alleen Eibach verlagen op de originele schokdempers is leuk om alleen te verlagen en voor de looks, maar om te rijden echt niet op elkaar afgestemd i.c.m. serieus extra kilo’s. Verlagen = 1, Rijden + balast = 2
Ja het rijden is niet optimaal dan. Daarom heb ik dit keer meteen de dempers laten vervangen door op de Eibach's afgestemde exemplaren
 

Pendragon

Forumguru
Alleen Eibach verlagen op de originele schokdempers is leuk om alleen te verlagen en voor de looks, maar om te rijden echt niet op elkaar afgestemd i.c.m. serieus extra kilo’s. Verlagen = 1, Rijden + balast = 2

Ik heb Eibach op oem schokdempers, maar ik herken wat je zegt helemaal niet. Het zal niet 100% op elkaar afgestemd zijn, maar ik vind het uitstekend rijden en met balast heb ik totaal geen last. Ik ben er al een paar keer mee op vakantie geweest met 4 personen in de auto en volle kofferruimte zonder enige problemen.
 

Brains75

Actief lid
Ik vond de oem dempers met Eibach zelfs beter rijden mét belading. Zonder belading voel je de auto beetje in de dempers hangen.
 

CDK

Forumguru
Bij mijn Kodiaq met DCC dempers zijn de Eibach Pro veren ook een verbetering t.o.v. OEM. Dit is niet altijd zo, bij de lichtvoetige Fabia 3 is de kwaliteit van de OEM dempers niet wat je er van hoopt dat het is en dan is Eibach op OEM dempers een minder goede keuze.
 
Bovenaan Onderaan