Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

B.Stuurder

Forumguru
Kan wel uitmaken, want ik heb een oud model en ik zie geen verschil tussen voor en achter. Ergo: bij de FL kan dat wellicht tot verassingen leiden. Aan de andere kant is 6 mm nu ook niet zo veel, toch?
 

Pendragon

Forumguru
Ik vind dat de O3 absoluut spacers nodig heeft (net als verlaging trouwens). Hier om de hoek staat nu nog een O3 zonder en als ik die zie staan denk ik, dat is toch echt geen gezicht. Hoog op de poten en wielen diep in de kast. Ik heb zelf 12mm aan de voorkant en 22mm aan de achterkant (per kant). Echt 1000 maal beter (vind ik).

IMG_20170617_183239.jpg
 

B.Stuurder

Forumguru
@Pendragon ik vind ze ver genoeg naar buiten staan hoor. Als ze gelijk vallen met de kast dan vind ik dat té. Maar smaken verschillen natuurlijk.

@EdK natuurlijk maak ik foto's na het wassen. Maak jij veel random foto's van je auto dan? Zo door het jaar heen? :maakmegek:
 

EdK

Forumguru
Maak jij veel random foto's van je auto dan? Zo door het jaar heen?
Eens in de 6 a 7 jaar !
Onlangs van de Yeti na me drie daagse poetsbeurt.
En binnenkort van Fabje 3 om jullie dan weer tevreden te stellen...

Maar ja als ik uit de krasstraat kom en de wagen glimt me tegemoet dan gaat ik daar echt geen foto's van maken...:D
 

B.Stuurder

Forumguru
CBD Cannabidiol. Werkzaam tegen diverse kwalen waaronder Artrose. THC Tetrahydrocannabinol, de stof waar je daadwerkelijk stoned van wordt als je wiet rookt of spacecake eet.
Helpt dat @Goofy@5E ?

edit: het helpt tegen de pijnklachten, Artrose geneest er niet van helaas...
 
Bovenaan Onderaan