Skoda Tuning ervaringen

Fmoon

Forumguru
Actie van @Corné de Kluijver kwam die zelfs nog goedkoper meen ik dan €750,-.

Nee ben al best lang met JD aan het mailen en alles (ook over het turbo nummer e.d) dat ik ook daar wel heen ga.

Wel bedankt voor de tip.
 

Fmoon

Forumguru
@Fmoon, je bent toch geen weegschaal als sterrenbeeld? :D

Shit, is dat het? Ik ben op elke horoscoop weer wat anders.. kreeft/tweeling.

Maargoed, door mijn getreuzel pis ik weer naast de pot, Vrijdag is inmiddels vol.






M'n vrouw lacht me uit. (Die vanaf minuut 1 al roept dat ik een afspraak moet maken)
 

Mozza

Actief lid
Ik heb mijn auto pas vorige week opgehaald na de tuning maar eerste indruk is super!

1/ Skoda Octavia III Combi 1.2 TSI DSG uit 2014, DSG optimalisatie en motor tuning
2/ TVS engineering/DSG-dokter
3/ stage 2
4/ 146 pk/274 Nm (op euro 95)
5/ De trekkracht is zeker in de lage toerentallen voelbaar verbeterd. De DSG schakelt nu voor mijn gevoel ook veel beter.
6/ Vorige week pas getuned; ca 200km gereden maar eerste indruk zeer goed!
 

Bijlagen

  • Octavia 1.2TSI.pdf
    99,6 KB · Weergaven: 19

CDK

Forumguru
Ik heb mijn auto pas vorige week opgehaald na de tuning maar eerste indruk is super!

1/ Skoda Octavia III Combi 1.2 TSI DSG uit 2014, DSG optimalisatie en motor tuning
2/ TVS engineering/DSG-dokter
3/ stage 2
4/ 146 pk/274 Nm (op euro 95)
5/ De trekkracht is zeker in de lage toerentallen voelbaar verbeterd. De DSG schakelt nu voor mijn gevoel ook veel beter.
6/ Vorige week pas getuned; ca 200km gereden maar eerste indruk zeer goed!

aaaah de "Facebook auto" :thumbsup:

https://www.facebook.com/TVSengineering/posts/908894945880729
 

oco1979

Forumguru
Meestal is stage 1 chiptuning(al dan niet op maat)
stage 2 is extra hardware,zoals luchtfilter of uitlaatverandering....
Stage 3 ga richting andere turbo en/of interkoeler enz....

De waarde dat jullie hier aangeven voor stage 1 is wel deftig enkel doormiddel van software :pieker:

Gezien anderen dat eerder toeschrijven aan stage 2. met de nodige extra aanpassingen.
 

Mozza

Actief lid
Bij TVS noemen ze een standaard chiptuning stage 1 en een chiptuning op maat stage 2. Er is bij mij geen extra hardware gebruikt voor de tuning (dit noemen ze bij TVS volgens mij een stage 2+).
 
Bovenaan Onderaan