Skoda Tuning ervaringen

CDK

Forumguru
Oké helder. Ben er redelijk van overtuigd dat er niet perse sneller wat stuk zal gaan of er problemen zullen optreden...
Ik hoop op een snel berichtje terug en ga dan de afspraak bevestigen :-) gewoon doen denk ik maar.

Weet niet waar je wil gaan tunen, maar de prijzen voor de groupbuy bij TVS komen vandaag online. Wellicht interessant voor jou?

Edit: zie dat je al naar JD gaat, dus voor jou geen groupbuy ;)
 

philippe bakker

Forumguru
Nee ben het al een hele tijd van plan, maar elke keer haak ik weer af. @Corné de Kluijver, ik volg je topic erover hoor. Ik krijg echter bij JD ook een leuke korting. Ben benieuwd naar jou prijzen.
En heb je al es meegereden met een gechipte RS ? Want anders Ben je es welkom se. De mensen die met de mijne hebben gereden zijn meestal wel lovend en ik haal zelfs de 300 pk niet.
 

Fmoon

Forumguru
Nee, ik heb wel met een Golf R gereden en dat voelde allemaal gewoon fijner aan dan mijn wagen. De cijfers maken mij opzich niet uit, als het maar goed rijd haha. Niet dat het nu verkeerd rijd hoor. Maar kan beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

philippe bakker

Forumguru
Nee, ik heb wel met een Golf R gereden en dat voelde allemaal gewoon fijner aan dan mijn wagen. De cijfers maken mij opzich niet uit, als het maar goed rijd haha. Niet dat het nu verkeerd rijd hoor. Maar kan beter.
Een golf R is natuurlijk nog heel iets anders ....
 

Fmoon

Forumguru
Ja precies. Dus daarom vraag ik me af of het bij de O3 RS wel aan mijn behoefte zal voldoen, of maar een week extra op vakantie :-p
 

B.Stuurder

Forumguru
Het grootste probleem is met wegrijden, maar dan is 230 pk al teveel. De nog geen 300 pk van @philippe bakker is erg amusant moet ik zeggen, de beleving is geweldig. Vergeleken met de beleving in een veel snellere AMG bijvoorbeeld, vind ik de beleving in een Octavia heftiger, het voelt sneller allemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arco

Arco

Forumguru
Het grootste probleem is met wegrijden, maar dan is 230 pk al teveel. De nog geen 300 pk van @philippe bakker is erg amusant moet ik zeggen, de beleving is geweldig. Vergeleken met de beleving in een veel snellere AMG bijvoorbeeld, vind ik de beleving in een Octavia heftiger, het voelt sneller allemaal.
Ben ik het helemaal met je eens @B.Stuurder , het is old school rijden...
De wagen weegt ook niet zoveel...
 
Laatst bewerkt:

sandurtjuh

Forumguru
Je moet wel (gedoseerd) kunnen rijden inderdaad. Niet gewoon lomp het gaspedaal op de vloer en gaan (al is dat af en toe ook wel lekker) :D
 

Fmoon

Forumguru
Nee verschrikkelijke eigenschap. Het is ook eigenlijk alleen als het iets is voor mezelf hoor, dat dan gelukkig voor mijn omgeving wel weer :-p
 

Fmoon

Forumguru
Oh nee wel wat duurder hoor. 15% op de totaalprijs. Maar is gewoon een actie die ze bij hun partner geven maar krijg het ook in Lochem zelf.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik wil je niet aan het twijfelen brengen en ik weet ook niet of ze dit keer zo ver gaan, maar €750 kwam ik bij de vorige actie van TVS op uit......
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan