Chiptuning O3 1.6 TDI

CDK

Forumguru
@EHS, geen flauw idee, maar de O3 heeft standaard 105 pk en de Passat 120, dus dat gaat al niet helemaal gelijk op denk ik. Maar als je naar Varsseveld komt zou je Ronald eens kunnen vragen natuurlijk :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: EHS

EHS

Actief lid
@EHS, geen flauw idee, maar de O3 heeft standaard 105 pk en de Passat 120, dus dat gaat al niet helemaal gelijk op denk ik. Maar als je naar Varsseveld komt zou je Ronald eens kunnen vragen natuurlijk :jaja:

De motor zal precies hetzelfde zijn denk ik (software iets anders).
Ben helaas niet in Nl nu anders had ik zeker gekomen! Erg leuk dit forum en had er graag wat gezichten bij gezien.

Superb is ook nog niet binnen.
Maar mocht iemand een tvs bon overhouden na het weekend om achteraf te tunen hou ik mij aanbevolen :-p
 

CDK

Forumguru
@EHS, in tegenstelling tot de vouchers van VAG Techniek staan die van TVS op naam, dus overnemen van iemand anders zal er niet in zitten voor je helaas.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Toen ik met mijn Yeti 1.2 tsi bij TVS was voor DSG aanpassing, wilden ze hem wel even op de rollenbank zetten om te zien wat zo'n box (van JD overigens) deed. PK's kunnen lijkt me wel wat hoger met OBD, maar de toename in koppel was best behoorlijk.
 

Bijlagen

  • SKODA YETI.pdf
    61,7 KB · Weergaven: 13
lekker hoor..

en is het makkelijk te verwijderen en terug te plaatsen/ of is dit definitief?
Het is wel terug te draaien, maar dat kun je niet zelf (en waarom zou je het willen ;)). Kerel van JD vertelde me dat een man een keer terug was gekomen omdat hij van z'n vrouw het ongedaan moest laten maken :deuk:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Het zou kunnen dat je een keer bij de dealer een update moet laten uitvoeren van het motor management. Dan is het foetsie, maar dan kun je het er bij de tuner opnieuw op laten zetten. Maar die kans is vrij gering.
 

zxr750luni

Senior Member
nou ik kan me zo voorstellen als je een leasebak hebt... of krijgt.. en dit gewoon wilt doen zeg maar..






zonder toestemming ***Kuch** kuchh**
 
Bovenaan Onderaan