Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Edwin1969

Actief lid
Dat is goed nieuws.
Welke velgen heb je besteld?
En foto's van een combi in de kleur platin grey zijn zeer welkom, daar moet ik het de komende maanden nog mee doen :)

Qua uitstraling lijkt jouw bestelling op die van mij en ook ik zie graag foto's van combi's in platin grey (en bij voorkeur ook de Golus-velgen). Weet ik tenminste weer waarop ik 5 (!) maanden moet wachten.... :)
 

paulus474

Senior Member
Paulus welke configuratie had jij ook alweer ook dynamic toch ??
Zie mijn onderschrift ;).
Dynamic pakket van afgezien, omdat deze pas te bestellen was toen de auto al ingepland was, en het toevoegen van dit pakket voor een flinke vertraging zou zorgen...
Van de ene kant wel jammer van de dakspoiler en 3-spaaks stuurwiel. Maar de sportstoelen ga ik denk ik niet missen (vind de "originele" in de Elegance BL persoonlijk mooier, en of ze mij beter zitten kan ik ook niet beoordelen. Zijn volgens mij wat harder/steviger...).
 

Greggy

Actief lid
Er van uitgaande dat dit dezelfde sportstoelen zijn uit de VW ga ik ze nu al missen. Maar je postuur maakt ook uit natuurlijk. De O3, en laatste een 3-serie touring, zonder sportstoelen gereden en ik miste heel erg de zijdelingse steun. Niet dat ik een bochtenridder ben of zo, maar het 'vastzetten' in je stoel vond ik persoonlijk erg fijn. 3-spaaks stuur is een cosmetisch gemis, de flipperts des te meer...
Nog 1 week... :)
 

paulus474

Senior Member
Er van uitgaande dat dit dezelfde sportstoelen zijn uit de VW ga ik ze nu al missen. Maar je postuur maakt ook uit natuurlijk. De O3, en laatste een 3-serie touring, zonder sportstoelen gereden en ik miste heel erg de zijdelingse steun. Niet dat ik een bochtenridder ben of zo, maar het 'vastzetten' in je stoel vond ik persoonlijk erg fijn. 3-spaaks stuur is een cosmetisch gemis, de flipperts des te meer...
Nog 1 week... :)
...and counting.
Wagen nog niet bij de dealer afgeleverd?
 

Greggy

Actief lid
@paulus474; ik zal morgen es even langsrijden. Nog geen bericht gehad van de dealer dat ie gearriveerd was. VW morgen weg, dan weekje Sportage.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
ophalen, de hoofdsteunen zijn er nu uit en liggen bij de schermen inbouwer, die verwachten ze dinsdag terug samen met de inbouwer die het verder bij de dealer afmaakt (draden door de stoel en alles netjes wegwerken enz enz, geen idee wat ze nog meer doen). Een week later komt het leer erin...

Dus ja het verstandigst is eigenlijk om hem daarna op te halen...maar ja ben ik zo verstandig en misschien denk ik wel....nou ik wil volgend weekend er ff mee rijden...en lever hem dan wel weer een paar dagen in om het leer in te laten bouwen.
 

paulus474

Senior Member
Hij staat bij de dealer te wachten om afgeleverd te worden (volgende week ergens).... ;)
 

Bijlagen

  • SOC3-1.jpg
    SOC3-1.jpg
    147,4 KB · Weergaven: 158
  • SOC3-2.jpg
    SOC3-2.jpg
    146,2 KB · Weergaven: 157
  • SOC3-3.jpg
    SOC3-3.jpg
    159,5 KB · Weergaven: 157
Bovenaan Onderaan